تصادفات منجر به فوت در جاده استان گیلان در 10 روز گذشته 75 درصد کاهش یافته است .

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران گیلان ،  رئیس پلیس راه گیلان با اشاره به اینکه پلیس راه استان اقدام‌ها و طرح‌های مختلفی را برای کنترل تخلفات و تصادفات جاده‌ای به‌کار گرفته است، تصریح کرد: در 10 روز نخست مرداد وقوع تصادفات منجر به فوت  در مقایسه با مدت مشابه پارسال 75درصدکاهش داشته است.

مجید جمشاد با اشاره به اینکه در این مدت تعداد کشته شدگان حوادث هم 52 درصدکاهش داشته است، افزود: در دهه نخست تابستان  12 نفر در اثر حوادث جاده‌ای جان خود را از دست دادند که 13 نفر نسبت به مدت مشابه سال گذشته کمتر بوده است.

وی، کاهش 58 درصدی تصادفات منجر به خسارت مالی را از موفقیت‌های دیگر پلیس راه استان اعلام کرد و یادآور شد: این امر بدون تردید حاصل تلاش شبانه‌روزی کارکنان پلیس راه استان و همکاری مردم با فرهنگ گیلان ورانندگان بوده است.

رئیس پلیس راه گیلان ،  به توقیف 624 دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف در این مدت اشاره کرد و افزود: امیدواریم با همکاری مردم و رانندگان بتوانیم روند کاهش تصادفات را تا پایان ماه و نیز پایان امسال ادامه دهیم.

این مسئول، رعایت مقررات در زمان استفاده از سیستم حمل و نقل ازسوی رانندگان  و عابران پیاده را جزو مولفه‌های رفتاری نامید و آن را مورد تاکید قرار داد./س

 

برچسب ها: کاهش ، تصادفات ، جاده ، گیلان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.