مسئول غرفه بنیاد بین المللی علوم و انسانی را سرا در بیستمین نمایشگاه قرآن از برگزاری 15 نشست حوزوی و تحول انسانی خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین مهدی تقی زاده با اشاره به تعامل این بنیاد با بخش دانشگاهی نمایشگاه در برگزاری نشستهای علمی به خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: وی با اشاره به معرفی عناوین و زمان برگزاری نشستهای بخش تحول انسانی افزود: نشست جایگاه روزه در تولید علم با محوریت علوم انسانی با حضور حجت الاسلام دکتر پارسانیا از جمله این نشستها است.

حجت الاسلام تقی پور ادامه داد:‌ نشست مبانی انسان شناسی در علوم انسانی از سوی دکتر ردگر 12 مرداد، جایگاه مبانی انسانی شناختی قرآنی در پردازش علوم انسانی از سوی حجت الاسلام طباطبایی پور 14 مرداد، فلسفه سیاست یا سیاست در قرآن از سوی دکتر بهروز لک 19 مرداد، اخلاق و اقتصاد و اخلاق سیاست از سوی حجت الاسلام مصطفی پور برگزار می شوند.

وی پیرامون نشستهای علمی بخش حوزوی گفت: نشست پیامدهای تربیتی اعتکاف با حضور حجت الاسلام مقدسی، امکان و چیستی علوم دینی در قلمرو قرآن و عترت با حضور حجت الاسلام طباطبایی پور، جایگاه پژوهشهای علوم قرآنی در تحول علوم انسانی با حضور حجت الاسلام طیب حسینی برگزار می شود./ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار