سريال هاي رمضاني تغيير نگرش مخاطب را به عنوان هدفي براي خود تعريف كرده اند.

فخرالدين صديق شريف بازيگر سينما و تلويزيون در خصوص فيلم هاي توليد شده در ماه مبارك رمضان و تاثير آن بر روي مخاطب به خبرنگار حوزه تلويزيون باشگاه خبرنگاران گفت: درصد بيشتر آثار پخش در ماه مبارك رمضان علاوه بر تاكيد به برخي از اصول حاكم بر اين ماه به دنبال تغيير نگرش مخاطبان نسبت به مسائل ديني است.

وي افزود: به طور كلي فيلم ها هر چقدر هم كه بد باشد باز هم به يكبار ديدن مي ارزد و پيامي براي مخاطبان دارد.

صديق شريف تصريح كرد: بايد ديدمان را نسبت به اتفاقات پيرامونمان تغيير دهيم و علاوه بر بدي هاي موجود به خوبي هاي اطرافمان هم توجه كنيم و براي زحمات دوستانمان ارزش قائل شويم.

وي افزود: يكي از ويژگي هاي بارز رئيس رسانه ملي پس از پايان مجموعه هاي تلويزيوني، تقدير و تشكر از عوامل سازنده آن است كه اين خود از ارزش بسيار بالايي برخوردار است.

رئيس رسانه ملي با  اين حركت انرژي مثتبي را به بازيگران و عوامل سازنده گروه تزريق مي‌كند كه اين خود باعث بوجود آمدن قوايي تازه در كالبد وجودي آثار مي شود.

گفتني است، فخرالدين صديق شريف كلاه پهلوي را در پرونده كاري خود دارد كه به زودي از شبكه يك سيما پخش خواهد شد./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار