پس از انتصاب ملک زاده در نهاد ریاست جمهوری، جلسات چهارنفره ای در این نهاد شروع به کار کرده است که نگاهی به ترکیب افراد این جلسه حائز نکات فراوان است؛ جلسات چهار نفره احمدي نژاد، رحيم مشايي و...

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، پس از آنکه عمق روابط میان احمدی نژاد و برخی از اطرافیانش موجب بروز نارضایتی گسترده حتی میان بسیاری از اصولگرایان گردید، این روابط به شکل قابل توجهی اصلاح شد و موجبات آن را فراهم آورد تا فضای سیاسی کشور به دور از التهابات فردی اندکی رنگ و بوی آرامش را به خود بگیرد.

اما متاسفانه خبرها حاکی از آن است که پس از انتصاب محمد شريف ملك زاده به عنوان مشاور احمدي نژاد در پنجم ارديبهشت امسال، تردد وي به نهاد رياست جمهوري به نحو چشمگيري افزايش يافته است.

نکته جالب تر آنکه پس از انتصاب ملک زاده در نهاد ریاست جمهوری، جلسات چهارنفره ای در این نهاد شروع به کار کرده است که نگاهی به ترکیب افراد این جلسه حائز نکات فراوان است؛ جلسات چهار نفره احمدي نژاد، رحيم مشايي، بقايي و ملك زاده در ساعات پاياني شب، به صورت مستمر و نه منظم در دفتر رياست جمهوري برگزار مي شود.

هنوز از جزئیات این جلسات خبری منتشر نشده است اما امید آن می رود که با تدابیر لازم از سوی احمدی نژاد مجددا نیروهای اصولگرا به سمت هزینه توان خود در امور فرعی نروند و هر چه بیشتر از این شائبه جلوگیری شود.

لازم به یادآوری است که مواضع برخی از افراد شرکت کننده در این جلسات در مورد سیاست خارجی جمهوری اسلامی و مباحث عقیدتی موجب بروز اختلاف شدید میان اصولگرایان گردید که در آن مقطع شاهد تدبیر صحیحی از سوی احمدی نژاد نبودیم.

برچسب ها: احمدی ، نژاد ، ملک زاده ، جلسه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار