نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت : آمریکا و اسرائیل مظهر تروریسم جهانی هستند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد:  حجت الاسلام و المسلمين نکونام در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرکرد، با اشاره به سالروز جنايت هولناك كشتار 160 هزار نفر از مردم بی گناه هيروشيما و ناكازاكي در ژاپن گفت: اين جنايت هولناك در تاريخ، به نام آمريكايي ها به ثبت رسيده است.

وی گفت : همين مدعيان به اصطلاح حقوق بشر ايران را بخاطر فعاليت های صلح آمیز هسته ای محكوم مي كنند .

وی در ادامه با تبريك سالروز ميلاد خجسته امام حسن مجتبي (ع)، توسل به اهل بيت (ع) را تنها راه سعادت و رستگاري دانست و گفت : مهر و محبت به اين خاندان، عشقي است ماندگار كه شيعيان بر اساس استدلال، عقل و منطق بدست آورده اند.

امام جمعه شهركرد، نمازگزاران را به استفاده هرچه بيشتر از فیوضات نيمه دوم ماه مبارك رمضان و احياي شبهاي قدر سفارش كرد و گفت : ‌مسلمانان با دادن افطاري به يكديگد سعي كنند روحيه كرامت و بخشش را در جامعه گسترش دهند.

نماينده ولي فقيه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد، همچنين با گراميداشت ياد و خاطره شهيد محمود صارمي؛ خبرنگار شهيد خبرگزاري جمهوري اسلامي، روز خبرنگار را به خبرنگاران رسانه ها و صدا و سيما تبريك گفت و افزود: ‌خبرنگاران، بواسطه ارتباط خود با مردم و مسئولان، نقش موثري در رفع مشكلات جامعه دارند ./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.