معاون سياسي بسيج دانشجويي دانشگاه شهيد بهشتي گفت: تشکل‌هاي دانشجويي مواضع خود را براساس آرمان‌هاي امام خميني (ره) استوار ساخته‌ و برنامه‌هاي خود را در اتاق‌هاي فکر و بر اساس مصالح نظام جمهوري اسلامي سياست‌‌گذاري مي‌کنند.

محمد حسيني معاون سياسي بسيج دانشجويي دانشگاه شهيد بهشتي در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران با اشاره صحبت‌هاي کامران دانشجو در ديدار با دانشجويان مبني بر اينکه برنامه‌هاي تشکل‌هاي دانشجويي نيازمند بازنگري است، اظهارداشت: تشکل‌هاي دانشجويي مستقل بوده و مواضع خود را براساس آرمان‌هاي والاي امام خميني (ره) استوار ساخته‌اند و برنامه‌هاي خود را در اتاق‌هاي فکر و بر اساس مصالح نظام جمهوري اسلامي سياست‌‌گذاري مي‌کنند.

وي با بيان اينکه آرمان‌ها و اهداف تشکل‌هاي دانشجويي مشخص بوده و اجازه دخالت ساير دستگاه ها را در امور داخلي خود نخواهند داد، تصريح کرد: تشکل‌هاي دانشجويي حاميان قسم خورده مردم و انقلاب هستند و هيچگاه از مواضع به حق خود کوتاه نمي‌آيند.

معاون سياسي بسيج دانشجويي دانشگاه شهيد بهشتي در پايان يادآور شد: در مواضع انتقادي خود نسبت عملکرد دستگاه‌هاي اجرايي مصمم هستيم و علاوه بر آن همواره سعي داشته ايم که انتقادهايمان سازنده بوده در راستاي منافع نظام و انقلاب اسلامي باشد، لذا جنبش دانشجويي مستقل بوده و ذره‌اي از مواضع خود عقب نشيني نخواهد کرد.
انتهاي پيام/ر
برچسب ها: تشکل ، دانشجویی ، حسینی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار