با برپایی مراسم اختتامیه هشتمین دوره مسابقات آموزشی تبلیغی قرائت قرآن کریم و اجرای سومین همایش تجلیل از طرح و برنامه‌های نمونه فرهنگی جوانان محلات اردبیل نفرات برتر این دوره از مسابقات با اهدای هدایایی تجلیل شدند.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، صبح امروز در مراسم اختتامیه این مسابقات در گروه ورزشکاران و در رشته صوت و لحن و همچنین قرائت مرتضی فتحی، محسن درخشان و سعید عروج‌زاده به عنوان نفرات برتر تجلیل شدند.

در گروه بالای 18 سال این رشته نیز از محمد رضایی، سجاد بدری‌خانی و بهزاد ایرانپور به عنوان تفرات برگزیده تجلیل شد.

همچنین در رشته قرائت ورزشکاران زیر 18 سال از محمد اسمعیلی، مجتبی محمودی، رضا قهرمانی و در گروه سنی بالای 18 سال از عبدالله فرد، مرتضی یوسفی و سجاد حقیقی به عنوان نفرات اول تا سوم با اهدای جوایز و هدایایی تجلیل شد.

در رشته قرائت دانشجویان نیز از ناصر پورعباس، هادی محمدخانی و مرتضی باغبانی به عنوان نفرات برتر معرفی شدند.در همین گروه  و در رشته مفاهیم نیز از دانشجویان رسول تمجیدی، پرویز پرویزی و طاها سرتاجی به عنوان منتخبان و در رشته مداحان نیز از مهدی فرزامی، امید آدمیت و مسلم پیلتن به عنوان نفرات برتر محلات 13 گانه تجلیل شد.

در ادامه از اعضای 12 تیم ورزشی که در مباحث فرهنگی در محلات مختلف فعال بوده و همچنین سه نفر از جوانان برتر حوزه فرهنگی و قرآنی محلات 13 گانه تجلیل شد./ج1


برچسب ها: اردبیل ، مسابقه ، ورزشکار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.