اگر مي خواستم در اين جشنواره شركت كنم برنامه اي با مضمون اميد مي ساختم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، اردشير رستمي بازيگر گفت: برنامه هايي از اين دست مي تواند حرف هاي زيادي براي گفتن داشته باشد حرف هايي كه نه در قالب شعار بلكه در يك قالب جدياين طبيعي است كه هر كاري مخاطب خاص خود را دارد اما اگر برنامه اي با دقت و تمركز بيشتر ساخته شد تاثيرگذار خواهد بود.

وي خاطر نشان كرد: در حال حاضر برنامه هايي كه به جوانان و نوجوانان بپردازد خيلي كم است و من فكر مي كنم كه اين بحث مورد غفلت واقع شده است . لذا اگر من مي خواستم برنامه اي بسازم در حد 2 دقيقه هر روز و در يك ساعت خاص در ارتباط با مباحثي مانند اميد در زندگي صحبت مي كردم و هر بار با جملاتي كوتاه با مشاغل و سنين مختلف به گفت و گومي پرداختم و يا اينكه همه اين گفت و گوها را در قالب يك برنامه ارائه مي دادم.

رستمي در رابطه با تاثير اين جشنواره بر مخاطب پذيري راديو گفت: برگزاري جشنواره جوانه اقدام بسيار بسيار خوبي است و باعث مي شود افق هاي جديدي در ذهن جامعه و مردم باز شود . به نظر من بخشي از جهان اتفاقاتي است كه رخ داده و بخشي ديگر اتفاقاتي است كه بايد رخ دهد بسياري از كارها و اتفاقات خاص در دل همين جشنواره ها نمود پيدا مي كند به نظر من اين جشنواره يكي از اقدامات هيجان انگيز است.

وي اذعان داشت: به نظر من بايد به جوانان آزادي عمل بيشتري داد تا حرفهاي خود را هرچند اشتباه و هرچند نادرست بيان كنند خود من 20 سال پيش شايد به خوبي قادر به صحبت كردن نبودم اما به تدريج ياد گرفتم به نظر من اين فرصت براي جوانان بايد مهيا شود.

جشنواره جوانه عنوان جشنواره برنامه سازي راديو جوان است كه در آن مخاطبان آثار راديويي آماتور خود را از طريق سايت www.javanefestival.irبراي راديو ارسال مي كنند./ي2
برچسب ها: رستمی ، بازیگر ، جشنواره ، جوانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار