سرمربي تيم ملي جوانان بوكس گفت: حريف تركيه اي امشب احسان روز بهاني شش دانگ نيست و احسان به راحتي مي تواند از پس وي برآيد اما طلوتي بايد هوشمندانه و تاكتيكي بوكس بگيرد تا پيروز ميدان شود.

اكبر احدي در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: اميدوارم دو نماينده شايسته و جوان كشورمان امروز بر روي رينگ مسابقات نمايشي خوبي را از خود به نمايش بگذارند و با قضاوت مناسب داوران بتوانيم نتيجه اي مطلوبي را كسب كنيم به هر حال اين نماينده كشورمان كار سخت و دشواري را براي بدست آوردن مدال المپيك در پيش رو دارند.

وي افزود: مهدي طلوتي بوكسور وزن 69- كيلوگرم كشورمان كه توانست در دور اول مسابقات با اقتدار حريف اسپانيايي خود را شكست داده به دور بعد راه پيدا كند، در جمع 16 بوكسور برتر جاي گرفت و حال امروز شنبه 14 مرداد به مصاف حريف قزاق خود مي رود طلوتي كار بسيار سختي را بر روي رينگ خواهد داشت چرا كه حريف قزاقي وي بسيار قدرتمند و با تكنيك است و به راحتي امتياز واگذار نمي كند.

احدي تصريح کرد: مهدي طلوتي بايد هوشمندانه و با برنامه مبارزه كند و هر چه در چنته دارد را رو كند تاكتيك مناسب و ضربه زدن به موقع كار اصلي اوست و گرنه بدون برنامه تمركز پيروز ميدان نخواهد شد.

احدي در خصوص احسان روز بهاني نيز اظهار داشت: احسان نسبت به طلوتي كار راحت تري پيش رو دارد مي تواند به راحتي بوكسور تركيه اي را مغلوب كند چرا كه مظفر بهرام تركيه اي بوكسور بسيار قدر و شش دانگي نيست و تجربه مبارزه بوكسورهايمان با وي در گذشته نشان داده است كه مي توانيم وي را مغلوب كنيم.

وي افزود: روز بهاني با روحيه جنگنده و مشت هاي قدرتي خود از پس اين حريف تركيه اي برخواهد آمد و معتقدم به راحتي به دور بعد صعود مي كند .

سرمربي تيم ملي جوانان بوکس اظهار داشت: روز بهاني همانند مرتضي سپهوند در المپيك 2008 پكن تا كسب مدال يك گام فاصله دارد و در صورتيكه مربيان بتوانند به درستي وي را راهنمايي كنند او کسب مدال برای این مشت زن جوان کشورمان دوراز دسترس نیست.
بهرحال امیدوارم احسان روزبهانی بتواند با قدرت برروی رینگ حاضر شود و پس از شکست حریف ترکیه ای با تمام تمرکز به مصاف حریف قزاف خود که قهرمان جهان است برد وبا غلبه بروی نیز مدال برنز خود را قطعی کند.

احدی در خصوص علی مظاهری اظهار داشت: متأسفانه مظاهری با قضاوت بسیار اشتباه داور از میدان مسابقات حذف شد و یکی از امیدهای مدال بوکس ایران به راحتی و تنها با استفاده از یک کلمه ناداوری برباد رفت.

اما دراین میان علاوه برقضاوت نادرست داور بزرگترین اشتباه را مربی تیم ملی بوکس کشورمان انجام داد زیرا اگر درست راهنمایی می کرد آلمانی دست می داد و شانس اعتراض به حق داوری را از مسئولان نمی گرفت.

وی افزود: متأسفانه کاروان بوکس کشورمان در هر مسابقه ای دارای حاشیه ای است و این موضوع به بوکس کشورمان ضربه فراوانی می زند. مسئولان باید به جای اینکه معطوف به مسائل ریز شوند وبه خطای داور توجه کنند به فکر این باشند که چرا ما درهیچ یک از بازیهای المپیک و آسیایی داوری برای قضاوت نداریم. تا بتوانیم حق خودرا بگیریم بهتر است مسئولان ورزش کشور به مسائل کلی تر توجه داشته باشند.

سرمربی تیم بوکس جوانان کشورمان در پایان خاطرنشان کرد: حضور 4بوکسور در مسابقات المپیک 2012 لندن و عملکرد مطلوب آنان در میدان مبارزه نشان داد که جوانان ما این پتانسیل و استعداد را دارند که بتوانند بهتر از این عمل کنند و قدرت بوکس ایران را به رخ همگان بکشند به شرط آنکه وارد مسائل حاشیه ای نشوند. این موضوع توجه مسئولان را می خواهد./مح

برچسب ها: احدی ، شش دانگ ، تیم ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار