مراسم افطاري كانون فارغ التحصيلان شبه قاره هند با حضور متکي، جمعي از چهره هاي سياسي و حضور خبرنگاران شامگاه شنبه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، مراسم افطاري كانون فارغ التحصيلان شبه قاره هند كه شامگاه شنبه با حضور منوچهر متكي و جمعي از اعضا اين كانون و مدعوين برگزار شد با حواشي جالب توجهي همراه بود.

متكي ساعت: 19:15 آمد

منوچهر متكي دبير كل كانون فارغ التحصيلان شبه قاره هند كه از تشكل‌هاي زير مجموعه پيروان خط امام و رهبري است ساعت 19:15 وارد محوطه حسينيه الزهرا شد و به خوش و بش با همكاران سابق و امروزي خود پرداخت.

ماه رمضان به شهر شما هم رسيده

در ميان خوش و بش‌هاي معمول متكي در مراسم افطاري، وي با لحني طنز به يكي از همكاران سابق خود گفت: در قزوين ماه رمضان شده، ماه رمضان به شهر شما هم رسيده است؟


متكي با روي گشاده از پاسخ به خبرنگاران طفره رفت 


در اين مراسم كه  خبرنگاران هم حضور داشتند، سوالات متعددي از متكي كه اين روزها بحث حضور وي در انتخابات رياست جمهوري آتي به گوش مي رسد داشتند كه متكي با روي گشاده از پاسخ دادن به آنها طفره رفت.

به وقتش مصاحبه مي‌كنم
 

متكي وقتي با هجمه سوالات خبرنگاران مواجه شد تنها با گفتن يك جمله كه به وقتش مصاحبه مي‌كنم هم چنان با روي گشاده و خندان از پاسخ دادن طفره مي‌رفت.

خبرهاي خوبي خواهيد شنيد
 
در ميان انبوه سوالات خبرنگاران و طفره رفتن متكي در مورد کانديداتوري براي انتخابات رياست جمهوري يكي از همراهان وي با پيش دستي گفت: به زودي خبرهاي خوبي خواهيد شنيد.

مدعويني كه نيامدند

مراسم افطاري مدعويني داشت كه به دليل مشكلات نتوانستند در اين مراسم حضور پيدا كنند كه محمد باقر خرمشاد  يكي از اين مدعوين بود كه به دليل برگزاري سالگرد والده گراميشان به گنبد كاووس سفر كرده بودند و با عذر خواهي در اين مراسم شركت نكرده بود .

خوش وبش متكي با كودكان

منوچهر متكي ميان خوش وبش‌ با دوستانش به گرمي با كودكان آن‌ها نيز احوال‌پرسي مي‌كرد كه اين نشانگر علاقه او به كودكان بود.

نماز اول وقت

با شنيدن صداي اذان متكي خوش‌وبش با دوستان را رها كرد و به سرعت به صفوف نمازگزاران پيوست.

انتهاي پيام/س3
برچسب ها: افطار ، متکی ، شبه قاره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار