کاپیتان تیم فوتبال صبای قم گفت: صبای قم یکی از تیم‌های قدرتمند لیگ برتر است و به دلیل اینکه می‌خواهیم مانند لیگ یازدهم مدعی باشیم، محکوم به شکست صبای قم هستیم.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، مرتضی کاشی اظهار کرد: دو پیروزی و شش امتیاز در سه بازی اخیر نتیجه خوبی برای صبای قم محسوب می‌شود اما باید در این دیدار به پیروزی برسیم تا به وضعیت تیم سر و سامان دهیم.
وی با بیان اینکه شرایط صبای قم از نظر فنی مناسب است، تصریح کرد: تلاش می‌کنیم در بازی با پرسپولیس خوب و تاکتیکی بازی کرده و سه امتیاز این بازی را از آن خود کنیم، زیرا تیم ما برای تداوم موفقیت‌های سال گذشته خود در فصل پیش‌رو نباید امتیاز از دست بدهد.
کاپیتان تیم فوتبال صبای قم ادامه داد: از سه بازی گذشته تجربیات خوبی کسب کردیم و از اشتباهات خود در دیدار با ملوان بندر انزلی درس عبرت گرفته‌ایم و اجازه نمی‌‌دهیم در این بازی سه امتیاز از دست‌مان بیرون برود، زیرا موفقیت در این مسابقه خواسته همه بازیکنان تیم صبای قم است.
وی با بیان اینکه بازیکنان تیم برای هماهنگی کامل به زمان احتیاج دارند، عنوان کرد: مدت زیادی است که با یکدیگر تمرین می‌کنیم و بازیکنان خوبی به ترکیب تیم اضافه شده‌اند، هم از نظر تاکتیکی به مرز آمادگی رسیده‌ایم و هم از نظر روحی خود را تقویت کرده‌ایم و نباید در دیدارهای آینده به هیچ رقیب لیگ برتری به راحتی امتیاز بدهیم./س
برچسب ها: قم ، پیروزی ، دیدارصبا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.