ظاهرا شبکه نجات و شبان کم تحملش نمی توانند تمایلات درونی و پشت پرده تبلیغات برای اسرائیل را مخفی نگاه دارند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، رضا صفا که در کارنامه اش انبوهی از توهین ها علیه مردم ایران و اسلام را انبار کرده است ، اینبار نیز مانند دفعات قبل ضمن گدایی از بینندگان شبکه مسیحی اش باردیگر به ستایش رژیم اشغالگر قدس و آمریکا البته با ادبیاتی به مراتب مضحک تر از دفعات قبل پرداخت.

وی در این سخنرانی تلویزیونی پشت پرده مخاطبان 270 نفری اش را بر ملا کرد و بر دروغ های مکرر شبکه های تبلیغاتی مسیحیت صهیونیستی مبنی بر اینکه این گروهها چندین میلیون نفر عضو و هوادار دارند خط بطلان کشید و آمارهای دروغین خودش را تکذیب کرد.

متن کامل اظهارات وی در جانبداری از رژیم اسرائیل و آمریکا و همچنین سخنان متناقض او در برانگیختن احساسات بینندگان تلویزیون نجات به این شرح می باشد:

 

اگر ایران را نگاه کنید، الان می‌گویند، شاید در حدود 6 میلیون نفر به عیسی خداوند ایمان آوردند. اگر 6 میلیون نفر ایمان آوردند، بگویم که حالا این رقم زیاد است، اگر یک میلیون نفر ایمان آوردند اگر این یک میلیون نفری که تلویزیون نجات را نگاه می‌کنند، روزی 10 میلیون تومان بگذارند برای کمک به تلویزیون نجات مثلاً روزی یک دلار بگذارند، اگر یک میلیون نفر این کار را بکنند می‌شود یک میلیون دلار روزانه، ولی ما الان می‌بینیم که من یک‌سال و خرده‌ای است که دارم راجع به بخشش صحبت می‌کنم، راجع به همیاری کمک، ولی الان می‌بینیم که فقط 270 نفر دارند به ما کمک می‌کنند. این در مورد کمبود دانش ما است، چون همان‌طوری که گفتم، جایی که بخشش کم است انجیل کم است، جایی که انجیل کم است برکت کم است، درو کم است، محصول کم است. جایی که انجیل نیست تاریکی است، بدبختی است و مرگ و غیره است.
کشورهای عربی، پولدارترین کشورهای روی زمین هستند. 21 کشور عرب وجود دارد، اگر نگاه کنید، چون انجیل در آنجا کم است مردمش فقیر و در گناه زندگی می‌کنند، بدبخت و بی‌دانش. همه دانشی که تمام عرب‌ها دارند می‌گیرند همه را بایستی بروند از آمریکا و اروپا بگیرند، این ‌همه که شما در ایران می‌گویید، مرگ بر آمریکا، اگر واقعاً‌این‌گونه شود و آمریکا مرگ بگیرد، اولین چیزی که شما از دست می‌دهید، تمام تلویزیون‌تان است، تمام رادیوی‌تان است و تمام این تلفن‌تان است.
این تلفن‌تان و تمام این اجزای گوشی‌تان در اسراییل ساخته می‌شود. اکثر کامپیوترهایی که شما دارید استفاده می‌کنید، وسایل درونی‌اش در اسراییل درست می‌شود. سازمان اینتل که یک سازمان آمریکایی است بیشتر آن در اسراییل انجام می‌شود، این است که به محض این که مرگ بر اسراییل شود، مرگ بر آمریکا شود، شما کامپیوترت را از دست می‌دهی، تلویزیونت را از دست می‌دهی، ماهواره‌ات را از دست می‌دهی، برق‌ات را از دست می‌دهی، کارات را از دست می‌دهی، یعنی هر چه شما داری به جز فرش، همه از اسراییل و آمریکا است.

برچسب ها: تلویزون ، مسیحی ، اسرائیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.