مسئول کارگروه جهادي واحد علوم و تحقيقات دانشگاه آزاد در مراسم افطاري اين دانشگاه گفت: اردوي جهادي "وارثان زمين" در روستاهاي محروم به خصوص استان شهيد پرور ايلام از شهريورماه آغاز مي‌شود و در نوروز 92 نيز ادامه مي يابد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، سجاد کريمي مسئول کارگروه جهادي دانشگاه آزاد در مراسم افطار بسيج دانشجويي واحد علوم و تحقيقات دانشگاه آزاد با ارائه گزارشي از فعاليت‌هاي جهادي اين دانشگاه اظهار داشت: فلسفه جهادي در روستاهاي محروم از اهميت بسياري برخوردار است و اردوي جهادي "وارثان زمين" از 4 تا 16 شهريور انجام مي شود و به خصوص در روستاي حجر در استان شهيد پرور ايلام اين اردو انجام مي شود.

وي افزود: اردوي جهادي وارثان زمين مختص دانشجويان نيست و حتي از خانواده‌ها پدر، مادر، اقوام و آشنايان مي توانند در مجموعه روستايي حاضر شوند و از نزديک محروميت ها را لمس کنند و با فعاليت هاي جهادي آشنا شوند؛ لذا محدوديتي براي ثبت نام وجود ندارد.

کريمي تصريح کرد: فعاليت هاي فرهنگي کارگروه جهادي دانشگاه آزاد مانند فعاليت پايگاه هاي تابستاني در مساجد تهران است و همچنين اردوهاي جهادي در روستاهاي محروم که دانشجويان بسيجي و ديگران در جريان محتواي اصلي کار جهادي قرار گيرند ضمن اينکه لازم است از زحمات دوستاني که در اردوي جهادي تير ماه حضور داشتند تشکر شود.
انتهاي پيام/ر

برچسب ها: اردوی ، جهادی ، وارثان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار