استاندار البرز گفت: تا پایان ماه مبارک رمضان برنامه پزشک خانواده در البرز اجرایی می شود.

به گزارش گروه علمي، پزشكي باشگاه خبرنگاران به نقل از وب دا، عیسی فرهادی در جلسه ستاد راهبردی برنامه پزشک خانواده ضمن بیان این مطلب گفت: برنامه پزشک خانواده از شهرستان های ماهدشت، مشکین دشت و گرمدره آغاز می شود.

 وی گفت: دربرنامه پزشک خانواده، پزشك عمومي و تيم وي مسئوليت كامل سلامت افراد و خانوارهاي تحت پوشش خود را بعهده داشته و پس از ارجاع فرد به سطوح تخصصي، مسووليت پيگيري وضعیت بیمار را نيز به عهده دارد.

وی ادامه داد: با اجرای برنامه پزشک خانواده هزینه های درمان در سطح 1 رایگان و در سایر سطوح نیز بطور چشمگیری کاهش پیدا می کند.

مهندس فرهادی افزود: به دلیل نو پا بودن استان البرز بعضی از زیرساخت ها در استان فراهم نیست و ما باید تلاش خود را برای پیشبرد شهر به شهر این برنامه انجام دهیم تا بتوانیم برنامه پزشک خانواده  را به بهترین شکل ممکن به سرانجام برسانیم.

فرهادی اظهار داشت: ماهدشت، مشکین شهر و گرمدره سه شهر آغازین پزشک خانواده خواهند بود تا پس از بررسی موانع و اصلاح و تقویت زیرساخت ها ، این برنامه در سایر شهرها نیز اجرا شود.

استاندار البرز تصریح کرد: این برنامه به جزمنفعت برای جامعه چیز دیگری به همراه ندارد و امیدوارم با جهاد مدیران و پشتکار و جدیت کارشناسان، این برنامه هرچه سریعتر اجرایی و رضایتمندی مردم را به ارمغان آورد./ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار