امیدواریم صادق عزیز در مرحله نخست با صحت و سلامت از این رقابتها باز گردد و در مرحله دوم دل میلیون ها ایرانی را شاد کند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران همدان ؛حسن بهرام نیا مدیر کل امور اجتماعی استانداری همدان در مراسم بدرقه صادق گودرزی که با حضورصادق گودرزی کشتی گیر ارزنده استان و سعید گودرزی پدر وی، ، چهاردولی و دکتر آریان نژاد نمایندگان مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی ، سید عبدی افتخاری مدیرکل ورزش و جوانان استان ، بیات سرپرست تیم ملی کشتی آزاد ،صابریون ریس هیات کشتی استان، رضایی ریس اداره ورزش و جوانان ملایر، رییس شورای شهر ملایر در هتل المپیک تهران برگزار شد گفت: باید از زحمات پدر  گودرزی تشکر کرد که چنین پهلوان و قهرمانی را به ورزش کشور تقدیم کرده اند.
دکتر آریان نژاد نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی هم در مراسم بدرقه صادق گودرزی گفت : ورزش امر به معروف است و فضاهای معنوی زیادی در ورزش وجود دارد و انتظار است صادق گودرزی پیش از آن که در المپیک یک قهرمان باشد مانند همیشه با الگو گرفتن از مولا متقیان حضرت علی (ع) یک پهلوان باشد.
وی افزود : صحنه کشتی از قدیم صحنه پهلوانی و ارزشهای دینی بوده است و امیدواریم صادق گودرزی نیز در ین رقابتها با اخلاق بالای خود قهرمانی دیگر را برای کشورمان رقم بزند چون او الگو بسیاری از جوانان کشور است.
مدیر کل ورزش و جوانان استان در دیدار و بدرقه صادق گودرزی قهرمان ارزنده استان گفت : استان همدان بعد از آنکه در بازیهای آسیایی گوانگژو در کسب مدال به عنوان رتبه چهارم کشور دست یافت امسال برای نخستین بار با سه ورزشکار راهی المپیک شده است که این در تاریخ ورزش استان همدان بی سابقه بوده است .
سید عبدی افتخاری افزود :  توقع ملت و مردم همدان از صادق گودرزی کسب نشان طلای المپیک است و امیدواریم گودرزی مانند همیشه با روحیه بالا شایستگی های خود را به اثبات برساند ولی ورزش عرصه برد و باخت هاست و اگر بنا به هر دلیل صادق نتوانست به این خواسته برسد باز هم او برای ما و ورزش استان عزیز خواهد بود.
بیات سرپرست تیم ملی کشتی آزاد با بیان اینکه همه شرایط برای افتخار آفرینی صادق گودرزی محیا است گفت: تیم ما در بهترین شرایط روحی و روانی به سر می برد و قول می دهم با دست پر از المپیک باز گردیم و از ملت ایران و به خصوص مردم استان همدان می خواهم در این ماه عزیز برای موفقیت تیم ملی و صادق گودرزی دست به دعا شوند.
در پایان این مراسم از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان لوح تقدیری به این کشتی گیر خوب استان اهدا شد./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.