مدیرعامل کانون گفت:به هیچ وجه به مجموعه تولیدات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نگاه بازرگانی نداریم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل ازروابط عمومی و امور بین‌الملل کانون؛سیدصادق رضایی در جمع اعضای شوراهای تخصصی انتشارات و سینمایی کانون ضمن تشکر از نویسندگان، تصویرگران، فیلم‌سازان و هنرمندان تأکید کرد: از این به بعد اگر نماینده امور بازرگانی که در شوراهای انتشارات کانون عضویت دارد، کتابی را بپسندد آن کتاب برای بخش بازرگانی به منظور فروش منتشر می‌شود در غیر این‌صورت تمامی عناوین کتاب‌ها برای مراکز فرهنگی هنری تولید و منتشر خواهد شد.
رضایی در عین حال تصریح کرد: هر آن‌چه در معاونت تولید به عنوان کار یا اثر اعم از کتاب، فیلم، سرگرمی، عروسک و انیمیشن تولید می‌شود نشانه و هدف‌گذاری آن برای ارسال به  1000 مرکز فرهنگی هنری و آموزشی کانون است و بزرگ‌ترین خریدار کانون خودِ کانون به شمار می‌رود.
وی در ادامه، معاونت تولید را یک مجموعه مثبت و تأثیرگذار در کانون دانست و گفت: در سفرهایی که معاون تولید به همراه مدیران و کارشناسان به استان‌های مختلف کشور داشتند به این مطلب رسیدند که مراکز فرهنگی و هنری، اصل و اساس کانون هستند.
مدیرعامل همچنین خاطرنشان کرد این سفرها هم برای این معاونت و هم برای مراکز فرهنگی هنری کانون عالمانه و تأثیرگذار بود که حاصل آن آماده شدن 3 عنوان کتاب با عنوان "ر‌ه‌آورد بازدیدهای استانی" است.
وی سال 91 را سال پر برکتی برای معاونت تولید دانست و گفت این معاونت 100 درصد فرهنگی هنری است و امور فنی و چاپ جزء فعالیت‌های این معاونت به حساب نمی‌آید و تنها، کار نظارت را انجام خواهد داد.
رضایی در پایان اشاره کرد که در فرصت دیگری از ایده‌ها و نظرهای هنرمندان این عرصه، بهره خواهد برد.
علی گنج‌کریمی معاون تولید کانون در بخشی از این نشست اظهار امیدواری کرد که فرصت‌های مناسبی برای بیان نظرات نویسندگان، فیلم‌سازان و هنرمندان از حوزه تخصصی تولید فراهم شود.
معاون تولید با قدردانی از هنرمندانی که وقت زیادی برای حوزه تولید در این شوراها گذاشته‌اند گفت: امیدوارم که در ادامه راه هم شاهد همراهی شما باشیم.
برچسب ها: مراکز ، مخاطب ، اصلی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.