قرعه کشی رقابت های تکواندو بازی های المپیک عصر دوشنبه برگزارشدکه طبق نتیجه آن'یوسف کرمی'کاپیتان تیم ملی با قرعه بسیار سختی روبرو شد، اما محمد باقری معمتد راه همواری برای رسیدن به دیدار پایانی دارد.

  به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، براساس قرعه کشی انجام شده و در وزن منهای 68 کیلوگرم ،'محمدباقری معتمد' روز پنجشنبه درنخستین مبارزه خود به مصاف 'دیوید بوی' از آفریقای مرکزی می رود. وی در صورت پیروزی، در دومین دیدار با برنده 'روح اله نیک پا'از افغانستان و 'میشل لونفسکی' از لهستان روبرو خواهد شد.
 دراین وزن،'سروت تزگول' قهرمان بلامنازع جهان که رقیب اصلی معتمد محسوب می شود در سوی دیگر جدول حضور دارد وبا این اوصاف معمتد و تزگول تا مبارزه نهایی با هم روبرو نمی شوند. 'محمد باقری معمتد' روز پنحشنبه 19 مردادماه به مصاف حریفان می رود. در وزن منهای 67 کیلوگرم بانوان،'سوسن حاجی پور' در نخستین مبارزه با ' کارمن مارتن' از استرالیا روبرو می شود و در صورت پیروزی باید با برنده مبارزه نمایندگان سوئد و مصر رقابت کند. اما در وزن منهای 80 کیلوگرم مردان، 'یوسف کرمی' کاپیتان تیم ملی ایران با قرعه سختی روبرو شده است. کرمی در نخستین مبارزه با 'نیکولاس گارسیا' تکواندوکار سرشناس اسپانیایی روبرو خواهد شد و در صورت پیروزی به مصاف برنده مسابقه 'محمد لوتالو' از بریتانیا و 'فرهاد نگاتوف' از تاجیکستان می رود. کاپیتان تیم ملی ایران برای رسیدن به دیدارنهایی باید با برنده مسابقات'رامین عزیزف' قهرمان مسابقات انتخابی المپیک از جمهوری آذربایجان و ' استیون لوپز'قهرمان اسبق جهان و المپیک از آمریکا را در جدول خود می بیند. حاجی پور و کرمی روز جمعه روی شیاپچانگ می روند.
برچسب ها: تکواندو ، ایران ، رقبای ، المپیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار