معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان سمنان گفت: از نظر نیروی انتظامی خبرنگاران منزلت، جایگاه و رسالت مهمی در اجتماع بر عهده دارند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از سمنان ؛ سرهنگ 'عباسعلی رحیمی' در آئین تجلیل از خبرنگاران به مناسبت روز خبرنگار، افزود: دقت در صحت خبر، تلاش برای دریافت اطلاعات و آمار دقیق و اطلاع رسانی صادقانه مهمترین مواردی است كه خبرنگاران باید به آن توجه داشته باشند.

وی با بیان اینكه خبرهای حوزه ناجا به دلیل ارتباط مستقیم با احساس امنیت اجتماعی از حساسیت خاصی برخوردار است، اضافه كرد: خبرنگاران خصوصا در انعكاس اطلاعات صحیح و چگونگی حوادث و همچنین در تیتر زدن خبرها دقت لازم را داشته باشند تا خبرها باعث تشویش ذهن ها نشود.

وی خاطرنشان كرد: بخشی از احساس امنیت در اجتماع به دقت در محتوی خبرها وابستگی دارد كه نیازمند ارتباط مستمر خبرنگاران با معاونت اجتماعی و مركز اطلاع رسانی نیروی انتظامی استان سمنان دارد.

رحیمی با مطلوب توصیف كردن ارتباط و نوع اطلاع رسانی خبرهای حوزه ناجا در استان سمنان از تلاش خبرنگاران تقدیر كرد و یادآور شد: نوع انعكاس خبرهای نیروی انتظامی از طریق رسانه ها اعتماد عمومی جامعه به ناجا را به همراه دارد.

وی افزود: خبرهای قابل انتشار به صورت مستمر به اطلاع رسانده می شود و خبرهایی كه به صورت مستقیم قابلیت انتشار ندارد در دوره های آموزش همگانی به اطلاع مردم می رسد.

هفدهم مرداد به عنوان روز خبرنگار نامگذاری شده است./س

برچسب ها: منزلت ، جایگاه ، خبرنگاران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.