به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان کارشناس واحد بهينه سازي (Isc) با تاييد اين مطلب گفت: اين شافت به دليل طراحي نامناسب مکرراً دچار شکستگي ميشد. به همين دليل واحدIsc) ) پس از دريافت اطلاعات از ناحيه فولادسازي با انجام محاسبات لازم و بررسي بارهاي وارده به ارائه طرح مناسب براي تقويت شافت از طريق انتخاب مواد با خواص مکانيکي مناسب و تغييراتي در شکل هندسي شافت اقدام کرد.
بهنام رهنمايي ادامه داد: شكستن شافتهاي قبلي باعث توقف نوار نقاله و همچنين توقف 4 كوره ناحيه فولادسازي مي شد.
کارشناس واحد بهينه سازي(Isc) تصريح کرد: با اجرای اين طرح موفقيت آميز علاوه بر کاهش هزينهها از تکرار شکستگي شافتهاي تريپر (بطور ميانگين 2بار در سال) جلوگيري شد. و شافت جديد هماکنون بيش از دو سال است که بدون هيچ مشکلي در خط توليد در حال کار است./س