برگزاري نمايشگاه در سطح كشور به عنوان ويتريني براي عرضه ي محصولات است كه خود مي تواند در افزايش سهم صادراتي نقش موثري داشته باشد.

دانشمند عضو هيئت نمايندگان اتاق بازرگاني ايران در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران گفت: صنعت نمايشگاهي با خود تكنولوژي كالاهاي جديد را به دنبال خواهد داشت.

وي با بيان اينكه نمايشگاه جزء زير ساخت مديريت صنعتي محسوب مي شود افزود: نمايشگاه زمينه ي صادرات كالا را فراهم مي كند.

اين عضو هيئت نمايندگان اتاق بازرگاني ايران در ادامه اظهار داشت: صنعت نمايشگاهي نبايد به صورت خودكفا اداره شود و بايد بودجه ي عمومي براي آن در نظر گرفت.

دانشمند در پايان خاطر نشان كرد: نمايشگاه به عنوان يك موسسه سودآور نگاه مي شود و همين امر موجب مي شود تا شركت نمايشگاهي به دنبال دخل و خرج خود باشد./عب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار