مسوول نظارت استانهای ستاد احیا امر به معروف و نهی از منكر كشور از اجرای طرح تذكر لسانی در دو استان و 110 شهر كشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از سمنان ، حجت الاسلام 'محمد رنجبر' در نشستی در سمنان افزود: طرح تذكر لسانی در استانهای سمنان و گلستان و در 110 شهر كشور اجرا می شود.

وی امر به معروف و نهی از منكر را وظیفه دینی، ملی و شخصیتی همه مردم و مسوولین در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست.

رنجبر با اشاره به ضرورتهای امر به معروف و نهی از منكر و تبیین آن در جامعه گفت: امر به معروف و نهی از منكر وظیفه ای دینی و ملی است و همه مكلفند در این امر مشاركت نمایند.

وی اظهار داشت: این فریضه تكلیف همگانی برای رسیدن به كمال است و مردم باید با محبت، الفت و اخلاق نیك در جامعه مراوده و با نیكی با هم زندگی و بر همدیگر نظارت كنند و چنانچه شخصی در جامعه مشكلی داشت او را شناسایی و به كمك و یاریش بشتابند.

رنجبر افزود: چه بسا یك تذكر و موعظه بجا و درست اثر شگرفی را بر جا بگذارد و انسانی را به راه راست هدایت و احیا كند.

مسوول نظارت استانهای ستاد احیا امر به معروف و نهی از منكر كشور، مسوولیت آمران به معروف و ناهیان از منكر را كاری سخت عنوان كرد و اظهار داشت: سیره و روش شما سیره و روش پیغمبر است و باید راه صحیح را دلسوزانه و مشفقانه نشان دهید.

جانشین دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منكر استان سمنان نیز در این مراسم هدف از برگزاری طرح تذكر لسانی را اجرایی كردن فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی و اینكه تذكر لسانی وظیفه همگانی است بیان كرد.

'شكرالله صابریان' با اشاره به اجرای این طرح در 110 شهر و دو استان منتخب از جمله سمنان گفت: آمران در 10 گروه شش نفره در شهرهای مختلف این استان نسبت به تذكر لسانی اقدام می كنند.

وی افزود: این طرح با رمز یا امام حسن مجتبی (ع) آغاز و در طول سال ادامه دارد.

در این مراسم فرماندار سمنان، جمعی از مدیران دستگاههای اجرایی و آمران معروف حضور داشتند./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.