برای تغییر دادن سایز عکس روش های مختلف و برنامه های گوناگونی وجود دارد در زیر با معرفی یک برنامه مخصوص سایز کردن عکس ، کم کردن حجم عکس را برای شما ساده تر می کنیم .

به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ در زیر به بررسی این برنامه می پردازيم :
در بسیاری از مواقع  آپلود کردن یک تصویر در اینترنت برایمان به یک معضل تبدیل می شود ، برای مثال آپلود کردن تصویر در ایمیل ، خبرنامه ، وب سایت و یا هر جای اینترنت گاهی به دلیل زیاد بودن حجم تصویر امکان پذیر نمی شود ، برنامه های زیادی برای کم کردن سایز و به تبع آن کم شد حجم عکس وجود دارد از فتوشاپ گرفته تا افیس یا نرو  این مشکل را برای ما حل می کنند .

در صورتی که کاربر فتوشاپ هستید اگر سه دکمه ی ctrl , Alt , I را با هم فشار دهید امکان تغییر سایز را این برنامه در اختیار شما می گذارد ، اما زمانی که شما باید منتظر باز شدن برنامه ی سنگین فتوشاپ بگذارید به تغییر سایز نمی ارزد .


VarieDropنام برنامه ای رایگان و کم حجم است که به سادگی امکان تغییر سایز را در اختیار شما می گذارد ، این برنامه را می توانید از اینجادانلود کنید .

پس از دانلود برنامه برنامه را نصب کنید ، پس از نصب محیط زیر در اختیار شما گذاشته می شود
همینطور که می بینید در برنامه چها منطقه برای تعیین سایز وجود دارد نام هر قسمت Drag & Drop Areaاست .



دکمه ی set  را فشار دهید و تنظیماتی از قبیل نام عکس پس از سایز عکسوتغییر سایز و همچنین فرمت عکس را انتخاب کنید .





در پایین برنامه این امکان برای شما فراهم شده است که از کدام یک از چهار منطقه برای تغییر سایز استفاده شود البته می توانید یک عکس را در چهار سایز هم داشته باشید بر روی هر چهار منطقه کلیک کنید .



پس از انجام تنظیمات ، برای سایز کردن عکس کافی است عکس مطلوب خود را بر روی آیکون برنامه بندازید در این صورت شما از این عکس چهار سایز مختلف در اختیار دارید این چهار عکس مختلف در کنار عکس اصلی قرار می گیرد ./ع




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار