مهلت انتخاب رشته با توجه به اصلاحات انجام شده در دفترچه های راهنمای انتخاب رشته و همچنین اعلام رشته های جدید برای بعضی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی به تعویق افتاد.


به گزارش خبرنگار دانشگاهي باشگاه خبرنگاران؛انتخاب رشته آزمون سراسری سال 91 با توجه به اصلاحات انجام شده در دفترچه های راهنمای انتخاب رشته و اعلام رشته‌های جدید از بعدازظهر امروز چهارشنبه 18 مرداد آغاز می شود و تا 23 مرداد ادامه می یابد.

مهلت انتخاب رشته با توجه به اصلاحات انجام شده در دفترچه های راهنمای انتخاب رشته و همچنین اعلام رشته های جدید برای بعضی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی به تعویق افتاد.

سازمان سنجش به منظور فراهم کردن زمان و امکانات بیشتر برای داوطلبان مجاز به انتخاب رشته در آزمون سراسری سال 1391، انتخاب رشته آزمون از بعد از ظهر امروز چهارشنبه 18 مرداد آغاز خواهد شد.

کنکور سراسری 91 در روزهای 8 تا 10 تیرماه با رقابت یک میلیون و 66 هزار و 141 نفر برگزار شد و پس از انتخاب رشته داوطلبان در روزهای 17 تا 23 مرداد نتایج نهایی آزمون سراسری سال 91 در روزهای 15 تا 17 شهریورماه اعلام می شود./ع
برچسب ها: کنکور ، تیرماه ، نهایی ، رقابت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
جهانبخش
۲۰:۱۷ ۱۹ مرداد ۱۳۹۱
با سلام
تکلیف کسی که 11 سال (اول ابتدایی تا سوم دبیرستان) را در یک شهر و به علت نبودن معلمان خوب در این شهر به ناچار مجبور شود پیش دانشگاهی را در یک شهر دیگر درس بخواند چیست که بخش بومی برای او محل تولد لحاظ می شود!؟ در صورتی که ممکن است این فرد حتی یک دقیقه هم درشهر محل تولد خود درس نخوانده باشد! آیا این عدالت است که 11 سال درس خواندن و محل سکونت او نادیده گرفته شود و شهر محل تولد برای او به عنوان شهر بومی بحساب آید.
لازم به ذکر است که هیچ دلیلی ندارد محل تولد یک فرد ,امروز به عنوان منطقه مرفه تر او خواهد بود,.
حال فرض شود مادر یک فرد هنگام تولد برای زیارت مشهد بوده , در این صورت شهر بومی او مشهد می شد و ده ها مثال دیگر. آیا واقعا این یک نظر کارشناسی شده است؟
تو رو خدا پیگیری کنید.
آخرین اخبار