وزیر ورزش و جوانان گفت: با درخشش دلیرمردان کاروان ورزشی کشورمان ، تحول بزرگی در ورزش ایران به وقوع پیوست و انشاء الله با هدایت و برنامه ریزی های مدون و اصولی باید این روند را در آینده ادامه دهیم .

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران، دکترعباسی در خصوص درخشش ورزشکاران کشورمان در پر مدال‌ترین شب بازی‌های المپیک 2012 لندن افزود: شب گذشته شاهد اقتدار، کوشش، تلاش، امید و عزت دلیر مردان ورزش ایران بودیم که توانستند تحول بزرگی در ورزش این مرز و بوم به وجود آورند. این نشان می‌دهد که باید بیش از پیش بستر ورزش برای ظرفیت‌های موجود مهیا شود تا جوانان کشورمان بتوانند همچنان به قله‌های رفیع ورزش جهان و المپیک برسند.

وزیر ورزش و جوانان صعود جایگاه مدالی کاروان ورزشی ایران به رتبه یازدهم جدول مدال‌های المپیک 2012 لندن را یک اتفاق قابل تقدیر و بزرگ خواند و افزود: از تمامی کسانی که یار و یاور کاروان ورزشی ایران و ملی پوشان کشورمان بودند تشکر می‌کنم. عوامل زیادی دست به دست هم دادند تا افتخارآفرینان ورزش ایران بتوانند در المپیک لندن عرض اندام کنند.

عباسی در خاتمه صحنه المپیک لندن را جایگاه بهترین‌های ورزش جهان خواند و گفت: ایران ظرفیت‌های زیاد و ارزشمندی در ورزش دارد که خوشبختانه بخشی از آن توانست در المپیک لندن بدرخشد. المپیک جایگاه بهترین‌های دنیاست و من خوشحالم که در میان بهترین‌های ورزش جهان بارها سرود مقدس جمهوری اسلامی ایران طنین انداز شد.

وزیر ورزش و جوانان افزود: ایران پر از استعدادهای ناب در همه رشته های ورزشی است و این بر عهده کارشناسان و تشکیلات ورزش است که با کشف و پرورش این استعدادها راه را برای درخشش آنها هموار کنیم.

عباسی اضافه کرد: زمانی که قهرمان ما مدال می گیرد شور و شعف اجتماعی و غرور ملی بالا می رود و خود این مدال آوریها و قهرمانی ها عامل بسیار مهمی برای جذب جوانان و نوجوانان به ورزش است که باید بستر لازم را برای استقبال نوجوانان فراهم کنیم تا همچنان این دلاوریها ادامه داشته باشد./آق

برچسب ها: المپیک ، عباسی ، موفقیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار