فرمانده قرارگاه عملیاتی شمال‌شرق کشور گفت: اگر منافع ارتش در نظر گرفته شود، با خروج پادگان‌ها از داخل شهر مشهد موافق هستیم.




به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، امیر محمدکاظم تارخ افزود: خروج پادگان‌ها از داخل شهر مشهد به بیرون حیطه شهری، مسئله‌ای است که سال‌ها درباره آن بحث شده و ما نیز مواضع خود را در این زمینه اعلام کرده‌ایم.

فرمانده قرارگاه عملیاتی شمال‌شرق کشور با اشاره به موافقت پایگاه شمال‌شرق کشور با این نقل و انتقال یادآور شد: دستور اکید مقام معظم رهبری این است که در نقل و انتقال پادگان‌ها، ارتش جمهوری اسلامی ایران متضرر نشود و ما نیز اگر همین شرایط رعایت شود، با خروج پادگان‌ها از داخل شهر به بیرون موافق هستیم.

تارخ عنوان کرد: ارگان‌هایی که در این مسئله دخیل هستند، همگی با زاویه دید خود به مسائل نگاه می‌کنند و جایگاه و منافع ارتش را در نظر نمی‌گیرند، در حالی که ارتش جمهوری اسلامی ایران به‌ عنوان یک دژ مستحکم و نفوذناپذیر نباید دچار ضعف و خلأ شود.

وی گفت: ارتش یک پایگاه امن است و ارگان‌های مختلف دخیل در این امر باید بدانند که پایگاه شمال‌شرق کشور نقطه اتکایی برای تامین امنیت در این منطقه است./س


برچسب ها: محمد ، کاظم ، تارخ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.