متوسط طول عمر انسان در تمام دنیا افزایش یافته است چرا که رفاه عمومی افزایش یافته اما به ازای افزایش رفاه، احساس خوشبختی در انسان ها پرورش نیافته است.

رضا ریش پور مدرس دانشگاه در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران گفت: انسان های امروز به رقم برخوردار بودن امکانات رفاهی پیش تر نسبت به دیروز اما احساس فراینده ی بی حوصلگی، نارضایتی و بی تفاوتی در آنها به و خوددیده می شود که عاملی که انسان را در مقابل این روزمرگی ها ایمن می کند تفکر خلاق است.
 
وی افزود: ما انسان ها در دوران کودکی ماهیتا خلاق و باز می اندیشیم ولی هر قدر که بزرگتر می شویم بر اساس خواسته هایی که مقتضای سن ما است افکار خلاقانه ما کمتر فرصت خودنمایی پیدا می کند.
 
وی در ادامه خاطر نشان کرد: امروزه نشان دادن علاقه به موضوعات مختلف، کنجکاوی، خلاقیت در ارزیابی شناخت دنیای اطراف کمتر مورد توجه قرار می گیرد.
 
وی در پایان تصریح کرد: باید توجه داشته باشیم که هر انسانی دارای تفکر خلاق است با این تفاوت که برخی پیش تر از آن بهره برده اند و برخی کمتر، باید بیاموزیم تا از تفکر خلاق خویش بیشتر  استفاده کنیم و در تمام جنبه های زندگی آن را به کار گیریم./عط
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار