نسخه جدید پایگاه جامع علمی و پژوهشی استاد شهید مرتضی مطهری(ره) در حوزه نت به روز رسانی شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، مدیر پایگاه جامع اطلاع رسانی شهید مطهری(ره) با بیان اینکه پایگاه علمی شهید مطهری(ره) با هدف ترویج فرهنگ ناب اسلامی و معارف اهل بیت(ع) راه اندازی شده است به عرضه نسخه جدید پایگاه و بهره گیری از CMS و گرافیک جدید در فضای مجازی، اظهارداشت: شهید مطهری(ره) به عنوان یکی از نظریه پردازان برجسته انقلاب توانست بخشی از دیدگاه‌های خود را در قالب مقاله، سخنرانی و کتاب برای استفاده هر چه بیشتر جوانان مهیا کند.
آقای مطلّبی به بخش کتابخانه این پایگاه اشاره کرد و افزود: همه کتب شهید مطهری(ره) که تا به حال به چاپ رسیده اند؛ ارائه شده است و در بخش مقالات بیش از ششصد مقاله و در بخش پایان نامه بیش از شصت چکیده پایان نامه پیرامون افکار شهید مطهری ارائه شده است.
کتب شهید مطهری که تا به حال به چاپ رسیده اند؛ در این پایگاه ارائه شده است و در بخش مقالات بیش از 600 مقاله و در بخش پایان نامه بیش از شصت چکیده پایان نامه پیرامون افکار شهید مطهری رحمة الله علیه ارائه شده است.
نسخه جدید پایگاه جامع استاد مطهری ، از هم اکنون با نشانی http://www.mortazamotahari.com در دسترس علاقه مندان قرار دارد./س
برچسب ها: قم ، مطهری ، نسخه جدید ، حوزه ، نت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.