کارشناس آبهای آرام گفت: انجام تمرینات آماده سازی طالبیان پیش از اعزام به رقابت های المپیک فاجعه بزرگی بود.

محسن میلاد کارشناس آبهای آرام درگفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: احمد رضا طالبیان و آرزو حکیمی دو نماینده کشورمان در رشته آبهای آرام در رقابت های المپیک بودند که در مرحله مقدماتی بازی های المپیک هر دو قایقران حدف شدند .
وی گفت: پیش از اعزام قایقرانان به رقابت های المپیک لندن طالبیان تمرینات آمادگی خود را در بندر انزلی پیگیری می کرد. با توجه به اینکه ارتفاع انزلی از سطح دریا پایین تر است شرایط تمرینی در این محل به هیچ وجه مناسب نیست وانجام تمرینات طالبیان فاجعه بزرگی محسوب می شود.
میلاد افزود:  من نمی دانم کادر فنی و مسئولان فدراسیون بر چه اساسی تمرینات ملی پوشان را  پایه ریزی کردند.کسب نتیجه دور از انتظار توسط طالبیان در رقابت های المپیک لندن دلایل متعددی دارد از جمله اینکه اتفاقاتی پیش از اعزام به المپیک رخ داد که نه تنها ذهن ورزشکاران را درگیر کرد بلکه باعث شد تا آنها تمرینات خوبی را پشت سر نگذارند.
وی تصریح کرد: با توجه به اینکه در فصل تابستان مرداب بندر انزلی به محلی تفریحی تبدیل می شود به همین دلیل قایق های  موتوری زیادی نیز در این محل تردد می کنند و همین امر باعث می شود تا قایقرانان نتوانند به خوبی تمرینات خود را پیگیری کنند اما اینکه مسئولان به چه علت این شهر را برای تمرین طالبیان انتخاب کردند جای تعجب دارد.
وی خاطر نشان کرد:  ما انتظار داشتیم طالبیان در رقابت های المپیک لندن حداقل در بین 15 قایقران برتر قرار بگیرد اما متاسفانه باوجود زحماتی که در این چند سال کشیده بود وی نتوانست نتیجه قابل قبولی را بدست آورد.
کارشناس آبهای آرام  گفت: متاسفانه شرایطی پیش از اعزام برای قایقرانان پیش آمد که لطمه بزرگی به قایقرانان وارد کرد و همچنین به دلیل اتفاقات و حواشی به وجود آمده المپیکی ها تمرینات خوبی را پشت سر نگذارند به طوریکه محسن شادی در بخش روئینگ نیز مدت زیادی از انجام تمرینات به دور بود و طالبیان نیز  به جای تمرین در دریاچه آزادی که بهترین محل برای انجام تمرینات آماده سازی است در انزلی آخرین مراحل آمادگی خود را پشت سر گذاشت.
وی اظهار داشت:  متاسفانه اتفاقات بوجود آمده پیش از اعزام به رقابت های المپیک لطمه بزرگی  به ملی پوشان کشورمان وارد شد و ‌آنها نتوانستند آن طور که باید حضور پیدا کنند./با

برچسب ها: آبهای ، آرام ، محل ، مقدماتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار