عضو جامعه روحانيت مبارز گفت: اصولگرايان اكنون با يكدگير هيچ گونه اختلافي نداشته و افرادي كه در درون اين جريان به دنبال اختلاف افكني باشند، اصولگرا نيستند؛ جماران امروز هيچ گونه شباهتي به جماران زمان امام ندارد و افراد حاضر در اين مكان به نام امام خميني (ره) اقدام به راه اندازي سايت كرده اند كه نوعي كلاهبرداري است.

حجت الاسلام جعفر شجوني عضو جامعه روحانيت مبارز در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به بازگشت جريان اصلاحات به صحنه سياسي كشور گفت: اصلاحات سعي دارد با ايجاد تحركات پيش از انتخابات آتي رياست جمهوري خود را مطرح كنند اگر چه آنها با توهماتي نيز روبه رو شده اند.

وي تصريح كرد: اصلاح طلبان به فكر برهم زدن نظام بوده اند و با به راه انداختن فتنه 88سعي داشته اند با نظام مقابله كنند ولي در صورت بازگشت بايد از مردم عذرخواهي كنند.

شجوني با اشاره به اينكه هيچ ايراني منتظر بازگشت اين طيف به صحنه سياسي نيست افزود: ملت ايران اكنون لحظه به لحظه فكر مي كنند و انتخاب خود را انجام مي دهند و لذا تنها كسي كه منتظر بازگشت اين جريان به صحنه سياسي كشور است، سلطنت طلبان و منافقين هستند.

وي ادامه داد: كساني كه در جماران بوده اند به امام خميني (ره) نيز خيانت كرده و جماران امروز هيچ گونه شباهتي به جماران زمان امام ندارد و افراد حاضر در اين مكان به نام امام خميني (ره) اقدام به راه اندازي سايت كرده اند كه نوعي كلاهبرداري است.

شجوني با اشاره به اينكه اكنون ميان اصولگرايان هيچ گونه اختلافي وجود ندارد، يادآور شد: درميان جريان اصولگرايي هيچ گونه اختلافي وجود ندارد و كساني كه به دنبال ايجاد اختلاف در اين جريان هستند، اصولگرا نيستند.

عضو جامعه روحانيت مبارز در پايان با اشاره به ادعاي اصلاح طلبان مبني بر به راه انداختن يك بازي سياسي ازسوي اصولگرايان براي بازگردان آنها به صحنه سياسي خاطرنشان كرد: كساني كه تمام سرمايه هاي خود را سوزانده اند، هيچ ايراني به دنبال بازگشت آنها نخواهد بود و جريان اصلاحات سعي دارد با ايجاد توطئه اصولگرايان را به تندرو و معتدل تقسيم كند.

انتهای پیام/پ2
برچسب ها: جریان ، اصولگرایی ، اختلاف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار