رودهن/

بیمه کشاورزی مایه سربلندی بهره‏ برداران است

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دماوند گفت: پیوستن به صف بیمه ‏شدگان صندوق بیمه کشاورزی مایه سربلندی بهره‏ برداران است.

حمید رضا خلیلی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: کشاورزی در همه سطوح خود نظیر باغداری، دامداری و زراعی همواره در معرض خطرات مختلف زیست ‏محیطی و اقلیمی قرار دارد.

وی ادامه داد: از این رو، بیمه می ‏تواند به عنوان چتری حمایتی خاطری آسوده در هنگام فعالیت و جبران‏ کننده خسارات احتمالی وارده در زمان وقوع حوادث را به ارمغان آورد.

خلیلی اضافه کرد: یک بیمه‏ شده بخش کشاورزی به هنگام بروز خسارات با سربلندی به محل صندوق مراجعه و مطالبات خود را دریافت می‏ کند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دماوند افزود: اما بهره‏ بردارانی که با سهل‏ انگاری برای بیمه تولیدات خود اقدامی صورت نمی ‏دهند پس از حوادث باید در انتظار معدود اعتبارات در هاله ‏ای از ابهام ستاد حوادث استانداری بمانند.

وی، شان یک تولید کننده بخش‏ های کشاورزی را بسیار بالاتر از حد در انتظار ماندن برای مقادیری ناچیز از محل ستاد حوادث خواند.

خلیلی، همانگونه که از روایات و احادیث نبوی و ائمه اطهار (ع) بر می‏ آید یک کشاورز نزد خداوند متعال دارای ارج و قرب بی ‏بدیلی است.

 مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دماوند ادامه داد: از این رو، بهره‏ برداران زحمتکش می ‏توانند با سود جستن از امکان ایجاد شده در قالب صندوق بیمه کشاورزی موجبات سربلندی خود و خانواده را تامین کنند./س

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.