مسئول روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اظهار داشت: موقوفه های قرآنی استان در هفتمین نمایشگاه بین المللی قرآن و عترت مشهد مقدس معرفی می شوند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی، سید محمد فتحی اظهار داشت: نمایشگاه در دو بخش قرآنی و عترت برگزار می شود و هشت امامزاده شاخص استان و فعالیت های فرهنگی در خصوص ائمه اطهار علیهم السلام از جمله طرح بصیرت عاشورایی و یاس نبوی برگزار شده طی سال گذشته توسط اداره کل اوقاف و امور خیریه معرفی می شود.

وی عنوان کرد: معرفی فعالیت های قرآنی از جمله جلسات تفسیر، محافل قرآنی و آموزش قرآن، مسابقات قرآن و اذان و ابتهال از بخش های نمایشگاه می باشد.

مسئول روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه در خصوص بخش های غرفه گفت: کارگاه تصحیح قرائت نماز توسط کارشناسان، برگزاری محفل قرآنی ویژه خردسالان و گزارش 29 دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم در غرفه برپا است.

وی از دیگر بخش های غرفه را معرفی موقوفات قرآنی استان برشمرد و گفت: موقوفه های قرآنی استان بیش از 430 مورد است که معرفی خواهند شد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: : غرفه اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی در سالن فردوسی نمایشگاه بین المللی مشهد مقدس برپا می شود و هفتمین نمایشگاه بین المللی قرآن و عترت مشهد مقدس از 21 الی 27 مرداد از ساعت 17 تا 24 دایر است.


برچسب ها: مسئول ، روابط ، عمومی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.