‌رئیس هیئت ژیمناستیک آذربایجان‌غربی گفت: سه نفر از ژیمناستیکاران آذربایجان‌غربی در رشته ترامپولین به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

نادر مدنی در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه با بیان اینکه سه نفر از ورزشکاران استان دررشته ترامپولین به اردوی تیم ملی راه یافتند، اظهار داشت: با دعوت کتبی فدراسیون ژیمناستیک سه تن از قهرمانان ترامپولین در رده سنی نوجوانان و بزرگ‌سالان به نام متین حاجی در رده سنی نوجوانان میلاد امانی و میلاد خندانی در رده سنی بزرگسالان به همراه ناصر هشیاری از شهرستان مهاباد به عنوان مربی ترامپولین به تیم ملی دعوت شدند.

وی با بیان اینکه اردوی تیم ملی ترامپولین از 15 مرداد ماه امسال در شیراز برگزار می‌شود، تصریح کرد: به منظور ارتقای پرورش ژیمناستیکاران استان، مربی سرشناس ارمنستان به منظور نظارت بر تمرینات و نحوه آموزش و مذاکره به منظور عقد قرارداد امروز وارد ارومیه و خانه ژیمناستیک می‌شود.

وی با اشاره به سابقه درخشان هایک آموریان در پرورش ژیمناستیکاران در بندرعباس و تیم ملی، گفت: امیدواریم با دید مثبت مسئولان نتیجه مذاکرات به نفع ژیمناستیک استان باشد.

مدنی در ادامه با بیان اینکه در رشته ایروبیک ژیمناستیک از علی خلیلی به اردوی تیم ملی ایروبیک ژیمناستیک دعوت شده است، گفت:‌ خلیلی در اوایل مرداد ماه امسال در رده سنی نوجوانان به طور رسمی از سوی فدراسیون ژیمناستیک کشور به اردوی تیم ملی دعوت شد.

رئیس هیئت ژیمناستیک آذربایجان‌غربی در ادامه با اعلام نتایج قبول‌شدگان دوره داوری درجه سه هنری آقایان گفت: در این دوره از کلاس‌ها محمد خلیلی، رضا غلام‌نژاد، علی حقی‌نژاد، حامد حج، بهروز سلطانی‌فر، فرشید تیمورزاده، احسان مصطفی‌زاده، شورش آریاپور، سیاوش میرزائی، کیوان رسولی‌آذر، میرقادر سید تاج‌الدینی، شهریار غفاری، حسین نکو یولقونلو، محبوب طالبی، سجاد مرادی و محمود فرخی موفق به کسب دوره درجه سه هنری آقایان شدند./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.