مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان از تمدید مهلت ارسال آثار به هشتمین جشنواره ملی داستان‏نویسی رضوی خبر داد.





به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ،  محمدرضا سوقندی در جلسه هماهنگی برگزاری هشتمین جشنواره ملی داستان نویسی رضوی در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: هشتمین جشنواره ملی داستان‏نویسی رضوی (کبوتر حرم) از سری برنامه‏های دهمین جشنواره بین‏المللی امام رضا(ع) 28 و 29 شهریور ماه برگزار می‏شود.

وی ادامه داد: اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی، گسترش فعالیت‏های فرهنگی، هنری و مذهبی مرتبط با سیره ائمه معصومین به ویژه امام رضا (ع)، گرامیداشت تولیدکنندگان و پدیدآورندگان آثار برتر فرهنگی و هنری در زمینه سیره، شخصیت و معارف امام رضا (ع) و کمک به انتشار گسترده‏تر این آثار، شناسایی، معرفی و گرامی‏داشت تولیدکنندگان و پدیدآورندگان برتر آثار فاخر فرهنگی جشنواره مرتبط با فرهنگ رضوی و به وجود آوردن جریان ادبی را در کشور از جمله اهداف برگزاری این جشنواره است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان در ادامه گفت: هیئت داوران مطابق بندهای 18 و 19 مصوبه شورای سیاست‏گذاری جشنواره بین‏المللی امام رضا (ع) توسط دبیرخانه جشنواره در استان انتخاب و پس از تأیید معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به کار گرفته می‏شوند.

سوقندی اضافه کرد: آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره در دو مرحله به صورت کدگذاری شده داوری خواهد شد.

وی تصریح کرد: در مرحله اول همه آثار بررسی خواهد شد و آثاری که اصول ابتدایی داستان‏نویسی را رعایت کرده باشند، برای انتخاب آثار برگزیده به مرحله دوم راه پیدا خواهند کرد.

در این جلسه مقرر شد که شرکت‏کنندگان تا 15 شهریور آثار خویش را از طریق پست الکترونیکی www.kabotareharam.com یا semnan.ershad@gmail.com به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

برگزاری نشست‏های تخصصی و کارگاه‏های آموزشی با حضور اساتید و صاحب‏نظران مطرح کشوری از جمله برنامه‏های جنبی این جشنواره است. /ج1

برچسب ها: سمنان ، جشنواره ، اساتید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.