نمايندگان مجلس شورای اسلامی در نشست علنی روز دوشنبه(23 مردادماه)، قانون تعیین تکلیف استخدام معلمان حق‌التدریسی و آموزشیاران نهضت سوادآموزی را بررسی و اصلاح می‌کنند.

به گزارش حوزه پارلمان باشگاه خبرنگاران نمايندگان مجلس شورای اسلامی در نشست علنی روز دوشنبه(23 مردادماه)، قانون تعیین تکلیف استخدام معلمان حق‌التدریسی و آموزشیاران نهضت سوادآموزی را بررسی و اصلاح می‌کنند.

کلیات این طرح در جلسه هفته گذشته مجلس به تصویب رسید.

در صورت تصویب نهایی این طرح در روز دوشنبه، احکام قانون متعهدان خدمت به وزارت آموزش و پرورش مصوب 1369/3/8 به استثنای احکام ناظر بر دانش‌آموزان دانشسراهای تربیت معلم به قوت خود باقی خواهد ماند.

همچنین (در صورت تصویب نهایی) وزارت آموزش و پرورش موظف خواهد بود حداکثر در مدت دو سال همه مربیان پیش‌دبستانی و نیروهای خرید خدمت آموزشی خود را که با آموزش و پرورش همکاری کرده‌اند، از طریق برگزاری آزمون و با در نظر گرفتن شرایط و قانون تعیین تکلیف استخدام معلمان حق‌التدریسی و آموزشیاران نهضت سوادآموزی در آموزش و پرورش در اولویت استخدام قرار دهد.

این گزارش حاکی است لایحه اصلاح قانون دریایی که کمیسیون عمران ارائه خواهد کرد و نیز لایحه اصلاح ماده 61 قانون الحاق موادی به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت ازجمله دستورهای جلسات علنی هفته جاری مجلس شورای اسلامی است.در جلسات علنی این هفته که دوشنبه و چهارشنبه برگزار خواهد شد، انتخاب ناظران مجلس در مجامع و شوراها نیز ادامه خواهد یافت.

در جلسات علنی هفته گذشته تعدادی از ناظران مجلس در مجامع و شوراها انتخاب و معرفی شدند.
انتهاي پيام/س2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار