مشهد/

خبرنگاران به موضوعات چالشی بیشتر بپردازند

معاون سیاسی و امنیتی استاندار خراسان رضوی گفت: با توجه به این که مشهد دومین قطب خبری کشور است علت ورود کمرنگ خبرنگاران استان در تهیه گزارش های سیاسی، گزارش های چالشی اجتماعی و موضوعات بین المللی سوا ل برانگیز است.

سردار محمد غفاری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ، با بیان این مطلب افزود: باید خبرنگاران متعهد و انقلابی مشهد در حوزه سیاست داخلی و  خارجی، سوریه، بیداری اسلامی و انتخابات آینده کشور فعالانه برپردازند و مصاحبه و گزارش تهیه کنند و در ای ضمینه من به عنوان معاون سیاسی و امنیتی استانداری علاقمندم ارتباط مستمر و پیگیرانه را با خبرنگاران داشته باشم.

وی ضمن مثبت ارزیابی کردن جسارت و شجاعت و آگاهی خبرنگاران برای به چالش کشیدن مسئولان استانی گفت: همواره باید خبرنگاران آگاه باشند که در انتشار هر خبری عدالت، صداقت وسعت اخبار پارامت های مهمی هستند که اعتماد افراد را به رسانه ی آنان افزایش می دهد و تاثیرگذاری آن رسانه را در بین مردم جامعه بالا می برد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار خراسان رضوی همچنین از راه اندازی مراکز آزاد آموزش خبرنگاری در 12 شهرستان استان تا پایان سال جاری خبر داد و تصریح کرد: در راستای توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص تهاجم فرهنگی بخش رسانه ای در استان فعالیت مضاعفی از ابتدای سال 90 آغاز نموده است که در حوزه صدا و سیما راه اندازی واحد بین الملل و اجرای تعاملات رسانه ای در کشورهای همسایه در حال حاضر از روند رو به رشدی برخوردار است. /س  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.