قائم مقام جمعيت وفاداران انقلاب اسلامي گفت: اصلاح‌طلبان بدنبال ايجاد موقعيت براي ورود به صحنه هستند و در واقع با اظهارنظرهاي خود شرايط را ارزيابي مي‌کنند.

حبيب الله بوربور قائم مقام جمعيت وفاداران انقلاب اسلامي در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران با اشاره به صحبت هاي حجاريان در مورد چراغ سبز نظام به اصلاح طلبان براي حفظ وحدت ميان اصولگرايان گفت: اصلاح‌طلبان بدنبال ايجاد شرايطي هستند كه به صحنه بيايند و در واقع با اين‌گونه اظهارنظرها مي‌خواهند شرايط خود را ارزيابي كنند.

وي افزود: در سال هاي اخير بارها شاهد اين بوده‌ايم كه اصلاح‌طلبان در موقعيت‌هاي متفاوت و در صورت حمايت و يا عدم حمايت مردم از آنها در انتخابات، نهادها و ارگان‌هاي‌ مربوطه را ذي مدخل دانسته و به تهمت زني و افترا مي‌پردازند.
 
وي در ادامه افزود : همه مردم در انتخاب كردن حق دارند اما در انتخاب شدن تنها كساني حق كانديد شدن دارند كه نظام را قبول داشته باشند و اگر آنها قصد بازگشت به نظام و انتخابات را دارند بايد گذشته خود را محكوم كرده و اعلام پشيماني كنند.
 
وي در پايان خاطرنشان كرد: اين نظام خون بهاي شهداء است و به راحتي بدست نيامده كه يك روز بر ضد نظام صحبت كنيم، به تصور اينكه مردم استقبال مي كنند و يك روز به نفع نظام موضع گيري كنيم.

"انتهاي پيام"/س3

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار