امام جمعه شهرستان فیروزكوه گفت: روز قدس روز اتحاد آحاد مؤمنان و مسلمانان جهان در آزادیخواهی مردم مظلوم فلسطین است.

حجت الاسلام 'عبدالعلی استیری' در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن با اشاره به در پیش بودن روز جهانی قدس، اظهار داشت: همه ساله به سفارش معمار كبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) آخرین جمعه ماه مبارك رمضان به روز قدس و حمایت از مردم مظلوم فلسطین نام گرفته است.

وی با بیان اینكه امسال این روز از اهمیتی مضاعف برخوردار است، گفت: البته مردم ما بر اهمیت آن واقفند و تجربه نشان داده است كه هر گاه تهدیدها و توطئه های دشمنان شدیدتر بوده، حضور مردم در صحنه پر رنگ تر شده است.

امام جمعه فیروزكوه افزود: نگاهی به راهپیمایی های 22 بهمن، 9 دی و . . . و حضور پرشور و آگاهانه مردم در صحنه در طول سال های پس از پیروزی انقلاب شكوهمند اسلامی گواهی بر این مدعاست و حمایت از ولایت پس از پشت سرگذاشتن فتنه ها از سوی مردم شكل زیباتری به خود گرفته است.

وی با اشاره به بیداری اسلامی منطقه و جهان اسلام، افزایش تهدیدهای دشمنان در مرزها و اعمال تحریم ها و فشارها كه هر روز هم شدیدتر می شود، خاطرنشان كرد: همه موظفیم در روز قدس دست به دست یكدیگر بدهیم و برای آن تبلیغ كنیم و بدین وسیله وظیفه خود را نسبت به شهدا، امام شهدا و تحقق آرمان های انقلاب ادا نماییم.

حجت الاسلام  استیری تصریح كرد: تحریم ها بسیار جدی است، اما مردم ما همواره نشان خواهند داد، كما اینكه در طول 33 سال گذشته نشان داده اند، عبور از آنها غیر ممكن نیست و توطئه های دشمنان را نقش بر آب خواهند كرد.

وی با اشاره به اوضاع نابسامان امروز سوریه، لبنان، فلسطین، غزه، بحرین و . . . كه مورد هجمه برخی كفار و بدخواهان قرار گرفته است، اذعان داشت: این امر خود بر اهمیت مساله روز قدس و برپایی هر چه باشكوه تر مراسم این روز می افزاید./س

برچسب ها: قدس ، فلسطین ، مردم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.