معاون سیاسی و امنیتی استاندار مرکزی گفت: آزادگان اسوه های عینی ایثار، صبر و مقاومت هستند

 

 نصراللهی در آستانه سالروز ورود پیروزمندانه آزادگان سرافراز به میهن اسلامی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک ،افزود: آزادگان با صبر و استقامت خود درس آزادگی را به ملت بزرگ ایران آموختند و با تحمل دردهای اسارت نمادهای صبر و بردباری جامعه اسلامی ایران هستند.

وی بیان كرد: آزادگان در سیاه چال های رژیم بعثی عراق شكنجه می شدند اما هرگز از اعتقادات اسلامی محكم و قوی خود دست بر نداشتند بلكه ماموران عراقی را تحت تاثیر خود قرار داده وآنان را متحول كردند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اضافه كرد: آزادگان سلحشور كشور با مقاومت دلیرانه خود موجب یاس و ناامیدی دشمنان و موجب سرافرازی و تقویت نظام اسلامی شدند به گونه ای كه با مقاومت این عزیزان بسیاری از اهداف انقلاب به منصه ظهور رسید.

نصراللهی ادامه كرد: آزادگان با پایداری و عشق به بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و رهبر معظم انقلاب در تمام عرصه‌های علمی و فناوری به مردم و انقلاب اسلامی خدمت می‌كنند.

وی اظهار كرد: امروز حضور آزادگان سلحشور و سرافراز در عرصه های علمی و مدیریتی كشور آنان را به عنوان ذخیره ای راهبردی و تاثیرگذار در روند پیشرفت و تعالی ایران اسلامی قرار داده است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار یادآور شد: تجلیل و پاسداشت مستمر فداكاری و پایداری آزادگان سرافراز رسالت خطیری است كه در نهادینه كردن فرهنگ ایثار، مقاومت و شهادت در جامعه اثرگذار است./س

برچسب ها: آزادگان ، اسوه ، مقاومت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.