نماینده ولی فقیه در چهارمحال وبختیاری و امام جمعه شهركرد با بیان وجود منابع فراوان آب در این استان گفت: استانی كه حدود 10 درصد منابع آبی كشور را تامین می كند، نباید مشكل كم آبی داشته باشد و كم آبی در این استان مایه تاسف است

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد:

حجت الاسلام محمدعلی نكونام در جمع مردم خانمیرزا و آلونی ازتوابع شهرستان لردگان گفت: بیش از 220 شهر و روستای استان به شدت از مشكل كم آبی رنج می برد و برخی از این روستاها و شهرها با تانكر آبرسانی می شود.

وی افزود: جای تاسف است كه استان چهارمحال و بختیاری كه از منبع مهم آب كشور است، با مشكلات كم آبی دست و پنجه نرم می كند.

امام جمعه شهركرد همچنین با تشریح اقدامات و پیگیری های انجام شده برای رفع مشكلات كم آبی مردم استان به ویژه شهرستان لردگان، اضافه كرد: مسئولانی از تهران برای بررسی و كارشناسی مشكلات آب به استان آمده اند و برای حل مشكلات كم آبی استان قول مساعد داده اند.

نماینده ولی فقیه دراستان چهارمحال وبختیاری اظهار امیدواری كرد؛ با اختصاص اعتبارات لازم، مشكلات كم آبی حداكثر تا پایان سال 92 در استان حل شود.

وي به تعصبات قومي و قبيله اي بيجا در بين عشاير اشاره کرد و گفت: بکوشيد آنچه خدا مي خواهد بر زندگيتان حاکم شود نه آنچه خاندانتان مي خواهد.

امام جمعه شهرکرد افزود: عشاير در وادي علاقمندي به خاندان عصمت و طهارت (ع) و دوستي با امام علي (ع) و فرزندانش در طول تاريخ زبانزد خاص و عام هستند و اين بزرگترين ثروت و سرمايه آنهاست.

وی با بيان فضيلت شب هاي قدر، بر بهره گيري از فضيلت هاي اين ماه به منظور نزديكي به خدا و آمرزش گناهان تاكيد كرد.

در اين سفر بيش از 1000 نامه و درخواست از طرف مردم به نماينده ولي فقيه در استان جمع آوري شد./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.