فرماندار بوكان گفت: رژیم صهیونیستی با هدف جلوگیری از گسترش اسلام و ایجاد تفرقه و چند دستگی در بین مسلمین توسط استكبار ایجاد شد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران ارومیه حسن عباسی در جلسه هماهنگی روز جهانی قدس در این شهرستان افزود: شكل گیری رژیم غاصب اسرائیل با حمایت آمریكا و كشورهای غربی انجام شد تا چند دستگی در بین مسلمین ایجاد شود.

وی گفت: این رژیم به عنوان نماد تروریسم دولتی همیشه به كشتار مسلمان مظلوم فلسطین دست زده و مجهز به انواع تجهیزات هسته ای و بمب های اتمی است.

عباسی از رژیم غاصب صهیونیستی به عنوان مهمترین عامل تنش در خاورمیانه و جهان اسلام یاد كرد و افزود: مردم همیشه در صحنه این شهرستان همچون سالهای گذشته همگام با سراسر كشور در راهپیمایی روز قدس شركت می كنند.

وی اظهار كرد: روز جهانی قدس، روز اتحاد جهان اسلام است و باید در این روز قدرت اسلام و مسلمین را به رخ مستكبران كشاند.

فرماندار شهرستان بوكان از رژیم صهیونیستی به عنوان بزرگترین چالش جهان اسلام یاد كرد و افزود: رژیم غاصب صهیونیستی در قلب جهان اسلام برای جلوگیری از گسترش این دین الهی ایجاد و همه ما وظیفه داریم با این غده سرطانی تا نابودی كامل آن تلاش كنیم.

عباسی ادامه داد: اشغال فلسطین، مصیبت بزرگی برای مسلمانان جهان بوده و رژیم صهیونیستی در این اشغال، تمام جنایت ها را علیه بشریت و مسلمانان انجام می دهد./س

برچسب ها: استکبار ، بوکان ، جهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.