نماینده مردم شهرستان شهركرد در مجلس شورای اسلامی از بخشی نگری به عنوان آفت مخرب مدیریت در نظام اسلامی یاد و گفت: جامع نگری مدیران، رمز تحقق اهداف والای نظام جمهوری اسلامی و موفقیت نظام اداری كشور است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگارن شهرکرد: سید سعید زمانیان دهكردی، تحقق منویات مقام معظم رهبری در اداره كشور و تلاش برای گسترش خدمت صادقانه به مردم را چراغ راه مسئولان در حل مشكلات كشور عنوان كرد و گفت: برای تحقق اهداف سند چشم انداز به همكاری و تلاش جهادی مردم و مسئولان و تدوین راه حل كارشناسی نیاز داریم.

عضو كمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با تاكید بر لزوم همكاری مجلس و دولت در حل مشكلات كشور افزود: این همكاری دو سویه می تواند مسیر تعالی و پیشرفت كشور را هموار كند.

زمانیان دهكردی، رسانه ها و مطبوعات را چشم بینای جامعه دانست و گفت: رسانه ها باید در بیان مشكلات مردم و واقعیت های جامعه و پاسخگو كردن مسوولان اهتمام ورزند و به عنوان دیده بان دلسوز، مسئولان را در حل مشكلات و تدوین راهكارها كمك كنند.

وی خاطرنشان کرد: خبرنگاران با بیان دقیق واقعیت های جامعه و انعكاس مشكلات مردم به مسئولان در افزایش امنیت ملی و رونق اقتصادی كشور گام بر می دارند./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.