سطح سليقه مخاطب بالا رفته و به همين منظور برنامه هاي قبل از افطار تلويزيون بايد مطابق با سلايق مخاطب باشد.

علي گرانمايه پور كارشناس رسانه در خصوص برنامه هاي افطار ماه رمضان به خبرنگار حوزه تلويزيون باشگاه خبرنگاران گفت: برنامه هاي قبل از افطار بيشتر گفتگو محور و تكراري شده و فقط مجريان آن تغيير كرده و خلاقيتي در آن ها ديده نمي شود.

وي ادامه داد: مضمون بيشتر اين برنامه ها بر محور افرادي مي‌چرخد كه از اعتماد به نفس بالايي برخوردارند و به طور تقريبي در همه ويژه برنامه هاي افطار شاهد حضور چنين افرادي هستيم.

اين كارشناس رسانه اظهار داشت: مخاطب تلويزيون سطح سليقه متنوعي دارد و بايد برنامه هايي در اين خصوص تهيه شود كه جنبه متفاوت تري داشته باشد./ي2
برچسب ها: تلویزیون ، رسانه ، افطار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار