منابع سوری تیراندازی و گلوله باران در برخی محله های دمشق را تکذیب کردند و عاملان بمب گذاری در محله مرجه نیز در چنگ نیروهای امنیتی سوریه گرفتار شدند.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از المنار ، دو انفجار در منطقه مرجه و نزدیک استادیوم تشرین در دمشق روی داد. این منبع همه اخبار منتشر شده درباره درگیری و گلوله باران در مناطق مختلف دمشق را تکذیب کرد.  
حسن حمزه خبرنگار این شبکه در گزارشی در این باره با اشاره به تحولات میدانی در حلب و حرف و حدیث مردم دمشق در این باره افزود مردم دمشق همچنین از تنگ شدن عرصه بر افراد مسلح در پی موفقیت ارتش سوریه در سیطره بر بخش اعظم حلب سخن می گویند.
در ادامه با اشاره به انفجار در منطقه مرجه در دمشق آمده است انفجار این بمب کوچک هیچ خسارتی در بر نداشته است. نیروهای امنیتی عاملان بمب گذاری را در حالی که در حال فرار به سمت میدان امویین بودند بازداشت کردند.  
یکی از اهالی محل می گوید: بمب کوچکی در اینجا منفجر شد ولی خساراتی در بر نداشت. آنچه در رسانه ها درباره تیراندازی در دمشق گفته می شود دروغ است.
یکی دیگر از شهروندان گفت: من هیچ صدایی نشنیدم، آنچه درباره تیراندازی در دمشق گفته می شود دروغ است. 
دیگر شهروند اهل دمشق گفت: رفت و آمد در اینجا طبیعی و عادی است. بمب کوچکی که ظاهرا بمب صوتی بود منفجر شد. 
خبرنگار در ادامه گزارش در حالی که تصویری از میدان امویین در دمشق پخش می شد گفت اینجا میدان امویین است و همانطور که می بینید بر خلاف آنچه گفته شده است در اینجا خبری از تیراندازی شدید نیست و نیروهای امنیتی هنگام تعقیب عاملان بمب گذاری در مرجه چند تیر شلیک کردند.
برچسب ها: تیراندازی ، سوری ، دمشق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار