عضو کميسيون امنيت‌ ملي و سياست‌ خارجي مجلس گفت: برگزاري اجلاس جنبش‌ كشورهاي غير متعهد در تهران به اثبات حقانيت هسته‌اي ايران را كمك خواهد كرد.

نوذر شفيعي نماينده مردم فارس و ممسني در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، با اشاره به شعار اجلاس غيرمتعهدها و آثار و ثمرات برگزاري اين جنبش در تهران گفت: شعار برگزاري اين اجلاس "صلح پايدار در پرتو مشارکت مديريت جهاني" است و بيانگر اين است که توسعه صلح در سطح جهاني يک مقوله مهم از ديدگاه ميزبان اين اجلاس يعني جمهوري اسلامي ايران به شمار مي‌رود.

وي در ادامه شعار منتخب اين اجلاس را براساس واقعيت‌هاي مطرح دنياي امروز دانست و تصريح کرد: در دنيايي که جنگ، وجه غالب آن است و صلح در آن پديده‌اي استثنايي به شمار مي‌رود انتخاب اين شعار انگيزه‌اي مضاعف براي حضور شركت‌كنندگان ايجاد مي‌كند.

عضو کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس همچنين اظهار داشت: پس از پيروزي انقلاب اسلامي کشورهاي غربي در تلاش براي به انزواكشاندن جمهوري اسلامي ايران بودند و اين در حاليست كه ايران در اين سالها هر روز چهره‌اي نو از فناوري و ارتقاي علمي و فرهنگي از خود نشان داده و امروز برگزاري اجلاس غيرمتعهدها نشاندهنده شكست توطئه‌هاي بدخواهان است.

نماينده مردم فارس و ممسني برگزاري اجلاس جنبش عدم تعهد در تهران را گامي موثر در جهت اثبات حقانيت جمهوري اسلامي در مسئله هسته‌اي و همچنين دفاع از دولت و مردم سوريه دانست.

انتهاي پيام/س2
برچسب ها: اجلاس ، جنبش ، ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار