دادستان دادسرای عمومی و انقلاب بوشهر گفت: 50 درصد از زندانیان زندانهای بوشهر به دلیل استفاده، تولید و توزیع موادمخدر در زندان بسر می‌برند و در اين استان مركز درمان اعتياد اجباري نداريم.

به گزارش خبرنگار حقوقي‌قضايي باشگاه خبرنگاران، علی حسن‌پور با اشاره به خطرات مصرف مواد مخدر و تلاش دشمن در زمینه توزیع مواد مخدر در کشورهای منطقه اظهار داشت: حضور10 ساله ناتو در افغانستان با آهنگ رشد 40 درصدی تولید، توزیع مواد مخدر در این کشور همراه بوده است.

به گزارش روابط عمومی دادگستری کل استان بوشهر، دادستان دادسرای عمومی وانقلاب بوشهردرنشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان، افزود: با وجود همسایگی افغانستان با ایران، مسئولان باید نسبت به خطرات مصرف مواد مخدر در کشور جدی‌تر  باشند.

دادستان بوشهر با اشاره به عزم جدی مسئولان دستگاه قضا برای برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر گفت : 50 درصد از رندانیان حاضر در زندان های بوشهر به دلیل استفاده ،تولید و توزیع مواد مخدر در زندان به سر می برند.

حسن پوراضافه کرد: در دنیا برای هر 100 هزار نفر 184 زندانی در نظر گرفته شده اما استان بوشهر با وجود جمعیت یک میلیون نفری که باید یک هزار و 840 زندانی داشته باشد، بیش از 2 هزار و 300 زندانی دارد.
 
وی گفت: مبارزه با مواد مخدر باید جدی گرفته شود چرا که مواد مخدر مادر جرائم محسوب می شود.

دادستان بوشهر تاکید کرد: معتادانی داریم که باید تحویل مراکز درمان اجباری شوند اما مرکز درمانی اجباری معتادان در استان نداریم.

حسن پوردرپایان بر هماهنگی و تعامل دستگاه های اجرایی ذیربط برای مبارزه جدی با قاچاقچیان مواد مخدر در استان بوشهر تاکید کرد.

انتهاي پيام/س3
برچسب ها: زندان ، دادستان ، بوشهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار