بهرام افشار زاده در خصوص انتخابات کمیسیون ورزشکاران کمیته بین المللی المپیک گفت: این انتخابات عادلانه برگزار نشد.

بهرام افشارزاده دبیر کمیته ملی المپیک کشورمان در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران بیان داشت: معتقدم باید در انتخابات کمیسیون ورزشکاران کمیته بین المللی المپیک به جای رأی دادن خود ورزشکاران المپیکی کمیسیونی تشکیل می شد و این کمیسیون عملکرد ورزشی 21 نامزد این پست را بررسی می کردند.
وی افزود: تبلیغات زیادی براي رأی آوردن هادی ساعی در المپیک ممنوع بود اما ما که تمام سعیمان را کردیم که ساعی را به تمامی ورزشکاران شرکت کننده در انتخابات معرفی کنیم تا نماینده ای در این کمیسیون داشته باشیم که متأسفانه آنها به نمایندگان خودشان رأی دادند و برخی از نفراتی که در این کمیته رأی آوردند بسیار مطرح و شایسته اهراز این پست نبودند. افشارزاده اظهار کرد: هادی ساعی ورزشکار ارزنده اي برای ورزش کشورمان است و امیدوارم در سال های آینده بتوانند سمتی در این کمیته به دست آورد.
دبیر کل کمیته ملی المپیک در خصوص عملکرد تکواندوکاران کشورمان اظهار داشت: متأسفانه نتوانستم آنگونه که پیش بینی می کردیم تکواندوکارانمان روانه ميدان کنيم. براي اينکه حاشیه سازي نشودپس از حضور در تهران در مورد عملکرد تکواندو حرف مي زنم.
وی در خصوص سخنان مهماندوست پس از ناکامي تکواندو در المپيک تصريح کرد: مهماندوست لغاتی را به کار برد که در شأن یک مربی با سابقه تکواندو نيست و بهتر بود وی در مورد مسائل فني صحبت مي کرد و تنها به نقاط ضعف آنان نمی پرداخت.
افشارزاده در پایان گفت: در مجموع عملکرد ورزشکاران ما در این المپیک بسیار رضایت بخش بوده ورزشکاران ايراني تاریخ ساز شدند.کسب 12 مدال رنگارنگ این رقابت ها و ارتقای جایگاه رده بندی مدال ها نشان از اقتدار،همت و تلاش ورزشکاران است./مح

برچسب ها: المپیک ، تکواندو ، ساعی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار