مربی خراسانی تیم ملی تنیس با ویلچر اظهار امیدواری کرد: روزهای خوبی در انتظار ورزش تنیس با ویلچر ایران در رقابت های پارالمپیک پیش رو باشد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، امیرحسین ابراهیمی با بیان این مطلب گفت: برنامه تمرینی مناسبی با همکاری هیأت جانبازان و معلولان و هیأت تنیس استان طی دو مرحله در محل مجموعه ورزشی آستان قدس مشهد به منظور حضور هرچه بهتر حسین ممی پور تنها ورزشکار تیم ملی تنیس با ویلچر برگزار شد که امیدواریم نتیجه آن عملکرد مطلوب این بازیکن در مسابقات پارالمپیک لندن باشد.

وی انجام تمرینات بدنسازی در آب توسط کاظم صحابی فرد و محمدرضا اسماعیلی، استفاده از امکانات پایگاه قهرمانی مجموعه ورزشی شهید بهشتی مشهد، بهره مندی از دکتر نقابیان به عنوان روانشناس و دکتر زند به عنوان متخصص تغذیه در تیم ملی تنیس با ویلچر ایران را از جمله برنامه های اجرا شده در طول برگزاری اردوی آمادگی این تیم عنوان کرد.

ابراهیمی زمان آخرین اردوی تیم ملی تنیس با ویلچر را 26 مردادماه سال جاری به مدت یک هفته در محل مجموعه ورزشی شهید شیرودی تهران اعلام کرد و گفت: در این اردو سه تن از قهرمانان تنیس کشور به منظور اجرای مسابقه ای شبیه سازی شده به رقابت های پارالمپیک برای آماده سازی هرچه بیشتر حسین ممی پور با وی به رقابت خواهند پرداخت.

وی در مورد رقبای حاضر در مسابقات پارالمپیک 2012 لندن اظهار کرد: در این دوره از رقابت ها 64 ورزشکار از کشورهای مختلفی همچون ژاپن، فرانسه، هلند، آمریکا و انگلیس حضور دارند که نماینده ایران در روز 11 شهریورماه با یکی از این بازیکنان به رقابت خواهد پرداخت.

مربی تیم ملی تنیس با ویلچر اعلام کرد: در حال رایزنی برای انجام دیدار نماینده کشورمان با ورزشکاری از کشور کلمبیا به منظور رقابت در بخش دوبل مسابقات تنیس با ویلچر پارالمپیک 2012 لندن هستیم.

وی درباره پیشینه ورزشی حسین ممی پور تنها عضو تیم ملی تنیس با ویلچر ایران گفت: کسب مقام دوم مسابقات آسیایی فسبیک در سال 2006 کشور مالزی، مقام سوم مسابقات جهانی کشور ترکیه در سال 2010 و مقام نخست رقابت های فیوچرز اپن ایران در سال 2011 از جمله افتخارات کسب شده این ورزشکار است.

برچسب ها: تنیس ، ویلچر ، پاراالمپیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.