یک منتقد حوزوی در عرصه فیلم و سریال گفت: متاسفانه سریال "خداحافظ بچه" که بمناسبت ماه رمضان پخش می شود روش های متفاوت خطر کردن و فریب دادن را به مخاطبان خود آموزش می دهد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از قم، حجت الاسلام سجاد کریمان مجد با انتقاد از تداوم سنت غلط پخش سریال های ضعیف مناسبتی در ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: ماه رمضان سنخیتی با نشستن پای تلویزیون و دیدن سریال های ضعیف ندارد.
وی افزود: نباید یک سریال آن هم در بهترین و پرمخاطب ترین زمان پخش، رفتار بد شخصیت های داستانی خود را توجیه کند؛ متاسفانه تمهیدات زوجین در این سریال برای بچه دار شدن ، خطرناک و آسیب زاست که نمی توان از تاثیرات آن بر مخاطب غافل شد.
این منتقد حوزوی در ادامه اظهار داشت: هر چند فیلمنامه نویس ممکن است بگوید که باید تا قسمت آخر صبر کنید و ببینید که زوجین به جهت خطاهای پشت سرهمی که دارند، سرنوشت بدی پیدا می کنند و از گناهان کوچک به تدریج به گناهان بزرگ می افتند، اما باید به این نکته هم توجه داشت که ممکن است بسیاری از مخاطبان تا آخر سریال را تماشا نکنند و لذا تحت تاثیر بد آموزی های هر قسمت قرار بگیرند.
حجت الاسلام کریمان مجد در پایان اظهار داشت : متاسفانه وضع طوری شده که صدا و سیمایی که به تعبیر امام راحل(ره) باید دانشگاه عمومی باشد، به این راضی شده است که برنامه های آن کم خطرتر و کم آسیب تر باشد./س
برچسب ها: قم ، نقد ، سریال ، خداحافظ بچه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.