فرمانده سپاه روح الله استان مركزی گفت: روز قدس، روز اسلام، مقاومت و ایستادگی در برابر زورگویان و اشغالگران صهیونیستی است و گرامیداشت آن باعث می‌شود تا ملت‌های مظلوم و مسلمان در سراسر جهان برای دفاع از حقوق خود وارد میدان شوند.

سردار ابوحمزه در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک افزود: با توجه به رخداد های تاریخ ساز در منطقه و جهان از جمله بیداری اسلامی، جریان تسخیر وال استریت و اثرگذاری مقاومت، بر حساسیت برگزاری راهپیمایی روز قدس امسال افزوده است.

وی ،برگزاری راهپیمایی باشكوه روز قدس را زمینه سازافزایش اقتدار همه جانبه ایران اسلامی در جهان عنوان و اضافه كرد: روز قدس یكی از یادگارهای عظیم امام راحل(ره) است و شركت مسلمانان در راهپیمایی این روز موجب حفظ ارزش ها و آرمانهای انقلاب می شود.

سردار ابوحمزه ادامه داد: مسلمانان با شركت گسترده در راهپیمایی بزرگ روز قدس، به دنیا ثابت می كنند كه خواهان استقرار خداپرستی در جهان بوده و از ظلم و ظالم بیزار هستند.

وی اظهار كرد: برگزاری باشكوه راهپیمایی روز قدس در كشورهای اسلامی، انگیزه سایر مردم برای مقابله با زیاده خواهی استكبار جهانی و مقابله همه جانبه با صهیونیسم بین الملل را تقویت خواهد كرد./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.