سرمربي تيم ملي فوتسال گفت: تا پایان هفته سوم مسابقات لیگ برتر فوتسال نفرات مورد نظر خود را انتخاب خواهیم کرد و از سوم شهریور اردوی تیم ملی فوتسال را استارت می زنیم.

علی صانعی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران بیان کرد: برای حضور در مسابقات جام جهانی فوتسال اواخر آبان اردوهای آمادگی خود را از شنبه سوم شهریور برپا خواهیم کرد ودر نظر داریم یک هفته قبل از آغاز این اردوها یعنی تا پایان هفته سوم مسابقات لیگ برتر فوتسال 20ملی پوش خود را انتخاب کنیم.

وی افزود: در این سه هفته برگزاری مسابقات لیگ فوتسال کادر فنی تیم ملی با حضور در سالن های مسابقات علاوه بر تماشای نزدیک رقابت ها به آنالیز علکرد بازیکنان می پردازد وتا بهترین و آماده ترین بازیکن را به اردوی تیم ملی دعوت کنند.

برهمین اساس یکشنبه 29 مرداد در کمیته فوتسال جلسه ای برگزار خواهیم کرد و تا پایان این روز نفرات ملی پوش مدنظر را معرفی می کنیم.
 سرمربي تيم فوتسال در ادامه اظهار داشت:  در اين ليست 20 نفره تيم ملي بطور حتم علاوه بر ملي پوشان سابق از نفرات جديد و جوان نيز استفاده خواهيم كرد چرا كه تمام هدفمان جوان گرايي است.
 صانعي در خصوص احتمال دعوت وحيد شمسايي بيان كرد:  معيار انتخاب كادر فني براي دعوت ملي پوشان به تيم  ملي ميزان آمادگي آنان است چطور مي توانيم وحيد شمسايي را كه در هيچ تيمي حضور ندارد به عنوان ملي پوش انتخاب كنيم زيرا ما فصل ليگ او را نديدم.
وي در پايان اظهار داشت: ليست 20 نفره ملي پوشان در هفته سوم به طور كامل بسته نمي شود بلكه چند گزينه خالي براي پايان هفته چهاردهم هم نگه داشتيم تا نفرات جا مانده در ليست جاي گيرند./ق

برچسب ها: صانعی ، مورد ، سوم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار